Skocz do zawartości

Zdjęcie

prośba o sugestie

- - - - - prosba sugestie

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
uzytkownik_177794

uzytkownik_177794

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 159 postów
Witam, na forum jak mozna zauwazyc wchodze bardzo rzadko...ale przejdzmy do rzeczy. Nie bralem od 9 miechow. Rozplanowalem sobie cykl ale chcialbym wysluchac sugestii innych , moze dowiem sie czegos , czego jeszcze nie wiem. Prosilbym tylko o sugestie , porady osob ktore mocno siedza w temacie.
Srodki dostepne na cykl:
1. 40amp. omnadren
2. 50amp. superanabolon
3. 300tab. metanabol pol.
4. 30amp. agovirin
Pozdrawiam i z gory Dziekuje.
  • 0

#2
Gość_naja_*

Gość_naja_*
  • Goście
jakie poprzednie cykle, na czym oparte itp??
  • 0

#3
uzytkownik_177794

uzytkownik_177794

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 159 postów
ostatni cykl 9 miesiecy temu byl delikatny, 30 omki , 200 metki pozniej odblokowanie , wczesniejszych cykli podawac nie bede :) bo z tego co zdazylem zauwazyc , na forum jest wiele osob ktore nie maja zielonego pojecia o sa i nie chcialbym miec kogos na sumieniu.
  • 0

#4
uzytkownik_433814

uzytkownik_433814

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • Aktywny użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5856 postów
dla mnie dobor srodkow jest nie bardzo, nie wiem jak to widzisz-najpierw oma z metaxem i potem supra z aga?
oma+metax ok, rozumiem ze potem ma byc cutter ale nie rozumiem tej supry i wnioskuje tylko ze wejdzie do omy to znowu po hooya brac supre jak mozna deke albo boldka, sam nie wiem, mysle ze nie bez powodu taki wybor, napisz moze jakbys ty to widzial
  • 0

#5
uzytkownik_629160

uzytkownik_629160

    aesthetic

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4543 postów
moja propozycja

1-10 omo
1-4 metax
10-16 prop
12-16 stan
  • 0

#6
uzytkownik_177794

uzytkownik_177794

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 159 postów

dla mnie dobor srodkow jest nie bardzo, nie wiem jak to widzisz-najpierw oma z metaxem i potem supra z aga?
oma+metax ok, rozumiem ze potem ma byc cutter ale nie rozumiem tej supry i wnioskuje tylko ze wejdzie do omy to znowu po hooya brac supre jak mozna deke albo boldka, sam nie wiem, mysle ze nie bez powodu taki wybor, napisz moze jakbys ty to widzial


Ja nie wierze w te boldki british dragon international p... itd dla mnie undegroundy zawsze byly niepewne. Biore tylko 99% pewniaki bo 100% nie ma co do deki z tym rowniez roznie bywa. Ja to widze tak jak nizej dal przyklad U.ser tylko w troszeczke innym zestawieniu:
1-10 omka
1-4 metka
4-8 super
i tu wlasnie jest problem gdzie wrzucic agovirin, do kosza raczej nie wyrzuce a nastepny cykl moze znowu za rok. mysle ze miedzy 2 a 6 tygodniem byloby najlepiej
  • 0

#7
uzytkownik_433814

uzytkownik_433814

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • Aktywny użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5856 postów
bardziej wierze ze w ec, eap jest boldek czy deka niz w to ze w twojej superce jest npp :rolleyes:
ip nawet bym nie dotknal a i dragon tez obnizyl loty wiec twoje stwierdzenie jest akurat trafne, sa inne firmy sprawdzone
  • 0

#8
uzytkownik_177794

uzytkownik_177794

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 159 postów

bardziej wierze ze w ec, eap jest boldek czy deka niz w to ze w twojej superce jest npp :rolleyes:
ip nawet bym nie dotknal a i dragon tez obnizyl loty wiec twoje stwierdzenie jest akurat trafne, sa inne firmy sprawdzone

Jesli bardziej wierzysz underom niz legalnym firmom farmaceutycznym to niedobrze z Toba :),mozna je zawsze podrabiac , dlatego trzeba sie na tym znac. Undery zwykle pierwsze rzuty sa ok i z czasem sie psuja , problem w tym ze na amp napisza nandrolone decanoate a jest zwykly testosteron ( w wiekszosci ) i kto wie co jeszcze z pobocznych substancji... Ale nie o tym topic.
Ps...co do mojego supera jestem w 99% pewien , czeska granica niedaleko :-D
  • 0

#9
uzytkownik_299439

uzytkownik_299439

    KFD to mój dom ;)

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2059 postów
ok, ale wiedz o tym ze te legalne firmy niektore sa tez podrabiane jak cholera :-D
zreszta wiesz na pewno :rolleyes:

Edytowany przez alien0, 11 maj 2006 - 22:10 .

  • 0

#10
uzytkownik_177794

uzytkownik_177794

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 159 postów

ok, ale wiedz o tym ze te legalne firmy niektore sa tez podrabiane jak cholera :rolleyes:

Wyzej o tym napisalem :)
  • 0

#11
uzytkownik_433814

uzytkownik_433814

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • Aktywny użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5856 postów
i wtedy to juz jest under w aptecznym opakowaniu :rolleyes:
aptecznej supry jak i deki jest wywalone najwiecej do tego jescze jakis procent winstrolu i omy
co do underow wiem ktore dzialaja z doswiadczenia, nie gwarantuje co bedzie kiedys ale obecnie wiem co bije, stezenia nie klamia :-D

wiadomo ze apteczniak lepszy ale czy w obecnych pewniejszy? hmmm, w pewnych kregach i nie dla kazdego

Edytowany przez irko, 11 maj 2006 - 22:32 .

  • 0

#12
uzytkownik_177794

uzytkownik_177794

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 159 postów

i wtedy to juz jest under w aptecznym opakowaniu :rolleyes:
aptecznej supry jak i deki jest wywalone najwiecej do tego jescze jakis procent winstrolu i omy
co do underow wiem ktore dzialaja z doswiadczenia, nie gwarantuje co bedzie kiedys ale obecnie wiem co bije, stezenia nie klamia :-D

wiadomo ze apteczniak lepszy ale czy w obecnych pewniejszy? hmmm, w pewnych kregach i nie dla kazdego

Jesli nie ma sie dostepu do pewniakow bierze sie to co sie ma, ja zawsze lubilem wiedziec ze jesli kupie omena to bede mial mix test w o stezeniu 250(apteka lub inne pewne zrodla) , jak kupie boldenon under bardziej prawdopodobne jest ze zlapie od tego hiva(przesada, ale te srodki produkowane sa w niesterylnych pomieszczeniach i nie musza spelniac zadnych norm) niz boldenon o stezeniu jak na amp :)... Tak na prawde to zbedna gadka, ten kto decyduje sie na branie ryzykuje zdrowiem tak czy siak. Pozdrawiam
  • 0

#13
uzytkownik_629160

uzytkownik_629160

    aesthetic

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4543 postów
teoretycznie aro masz racje ale nie przesadzajmy z tymi realiami %)
  • 0