Skocz do zawartości

Zdjęcie

Propionian testosteronu

- - - - - propionian testosteronu

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Paćka87 !!!!

Paćka87 !!!!

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 4 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4lata
    witam!
    ćwicze juz od 4lat na odzywkach mam juz troche za soba, prosze o rade.. chce wejsc na cykl, i polecono mi
    100 mg tesosterion propionate e2d przez 8 tyg
    20 mg metanabol 1-4 tyg
    oczywiscie pamiteam o odblokach, dozo czytalem o tym
    prosze o rade? nie chce popelnic zadnego bledu.. z gory dzieki!!
    • 0

    #2
    U.ser

    U.ser

      aesthetic

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4543 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Centrum
    Zjedz sam metanabol w dawce 15 mg ed do wyczerpania zapasow, i zastanow sie gdzie popełniasz błąd bo profil bardzo marny jak na ten staż.
    • 0

    #3
    Paćka87 !!!!

    Paćka87 !!!!

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 4 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4lata

    witam!
    ćwicze juz od 4lat na odzywkach mam juz troche za soba, prosze o rade.. chce wejsc na cykl, i polecono mi
    100 mg tesosterion propionate e2d przez 8 tyg
    20 mg metanabol 1-4 tyg
    oczywiscie pamiteam o odblokach, dozo czytalem o tym
    prosze o rade? nie chce popelnic zadnego bledu.. z gory dzieki!!

    kiedys metke mialem 50tab. ale nic nie dalo
    • 0

    #4
    U.ser

    U.ser

      aesthetic

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4543 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Centrum
    Masz kłopoty z czytaniem?

    Dodawanie kolejnego bodźca anablicznego w postaci testosteronu nic Ci nie da, jak masz blędy w diecie i treningu, staż treningowy 4 lata a profil wyglada na kilka miesiecy solidnego ćwiczenia. Zastanów sie nad tym.

    SAA to nie jest środek na niedożywienie, bledy w treningu czy regeneracji.

    temat wałkowany multum razy.
    • 0

    #5
    Paćka87 !!!!

    Paćka87 !!!!

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 4 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4lata
    napewno nie mam bledow w diecie ani w treningu! poprostu cwiczylem caly czas na odrzywkach, i chcialem sprobowac cos mocniejszego, oczywiscie do tego suple tez beda :devil:
    • 0

    #6
    Gywer

    Gywer

      Sex Alkohol Anaboliki

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7948 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Meneli
    • Staż [mies.]: 2003r
    kolega wyzej ma racje ! przy tym stazu treningowym efekty slabiukie,wiec na bank blad lezy przede wszystkim w diecie. to ze tobie wydaje sie ze diete masz ok wcale nie swiadczy o tym ze tak jest,

    i tak pewnie nie wezmiesz do siebie tego wiec :
    1-6/8 prop 50 mg e2d albo meta j/w
    • 0

    #7
    Paćka87 !!!!

    Paćka87 !!!!

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 4 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4lata
    No!! :devil: dzieki,
    wezme to do siebie, przemysle jeszcze raz i zrobie jak mi radzicie, metke na poczatek i zobacze jak bedzie, i postaram sie popracowac nad dieta.. :blink: THX!
    • 0

    #8
    U.ser

    U.ser

      aesthetic

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4543 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Centrum
    Nie ma za co, cenimy sobie normalnych ludzi :devil:
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko