Skocz do zawartości

Zdjęcie

Progress Test HiTec - Skipper

- - - - -

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
Skipp3r

Skipp3r

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2463 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:silownia
    • Staż [mies.]: 30
    Siemanko.

    Kiedyś już zakładałem DT , jakoś nie mogłem wytrzymać za długo , teraz mam nadzieję się uda .
    17 lat na karku %) Kuba . Licealista 2kl . Aktualny cel to REDUKCJA aby wejść w masę z jak najniższym poziomem tłuszczu. Walka z dupiastą genetyką typu skinny-fat . Ektomorfik z mega tendencjami do tycia . Zobaczymy czy uda sie wykrzesac 6pak i kable na brzuchu :) 3mac kciuki !
    Fotki dodam jutro w pozach o ile nic nie wypadnie i wrzucę jeszcze fotki z różnych okresów ;)

    Poglądowe foto z wczoraj :
    Załączony plik  20120501554.jpg   37,56K   7 pobrań

    Kulturystyka to moja pasja , a suplementy wiadomo , że się przydadzą , szczególnie w tym wieku kiedy każdy grosz sie liczy %) Może rozpiszę aktualną dietkę , a prezentuje się ona mniejwięcej tak :

    ~600g piersi z kurczaka
    100g płatków owsianych na wodzie
    5 jajek (bez 3 żółtek)
    250g twarogu chudego
    100g Brązowego ryżu
    Warzywka do tego lecą brokuły , pomidory , ogórki , papryka itp.
    Popijane kawą bez niczego , zieloną herbatą , wodą i hektolitrami coli 0 %)


    Suplementacja na chwilę obecną wygląda tak :
    Hitec TST BCAA - 5g przed aero na czczo i 5g przed aero po treningu
    HiTec TCM - 6capsów przed aero na czczo i 6 capsów przed aero po treningu
    Białko ze 40g jak nie mam jajek.
    Kompleks witamin i minerałów rano.
    Spalacz przed każdym treningiem Cardio .


    Wymiary
    1 marca 2012
    ramię 39.5cm
    udo 64 cm
    pas naczczo 98
    pas wiezcorem 106cm
    waga 95 kg
    BF - 20.3%

    8 maj 2012
    ramię 37cm
    pas wieczorem 90cm
    talia wieczorem88 cm
    waga na czczo 81.7kg
    BF - 13.7%

    Od początku redukcji zeszło ok 3kg mięcha według wagi w pure fitness , więc az takiej tragedii nie ma bo reszta to smalec i woda :)




    Trening.

    Trenuję intuicyjnym splitem , na redukcji i tak mięśnia nie zrobię , więc modyfikuje tak jak mi pasuje i wedle doświadczenia które nabyłem przez ostatnie 2 redukcje %)

    Generalnie sie rozkłada tak : Każda partia 1x w tyg , brzuch 2x tyg . Cardio po każdym siłowym + w miarę możliwości na czczo i w ciągu dnia , po ok 40-50 minut .


    Jakby ktoś miał jakiekolwiek pytania to walić w temacie ;) Pozdrawiam Skipp3r !

    Redukcja 2010-2011
    Załączony plik  Obraz 009.jpg   128,04K   9 pobrań

    Fotki z Lutego 2012r.:
    Załączony plik  20120306425.jpg   42,55K   3 pobrań
    Załączony plik  20120306422.jpg   65,66K   2 pobrań
    Załączony plik  20120110376.jpg   47,07K   2 pobrań
    Załączony plik  20120110373.jpg   52,59K   1 pobrań
    Załączony plik  20120106359.jpg   31,7K   2 pobrań
    Załączony plik  20111231354.jpg   53,3K   3 pobrań
    • 0

    #2
    Kamil-Nowakowski

    Kamil-Nowakowski

      HI TEC NUTRITION

    • Partner KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11988 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Giżycko
    • Staż [mies.]: długo
    następny luks :)

    pamiętajcie o fotkach z datą :)
    • 0

    #3
    maryjusz93

    maryjusz93

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 949 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    Powodzenia! B-)
    • 0

    #4
    zielu-pfk

    zielu-pfk

      MAŁY BYK !

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7510 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:woj.Wielkopolskie
    • Staż [mies.]: 100
    Powodzenia
    • 0

    #5
    Skipp3r

    Skipp3r

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2463 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:silownia
    • Staż [mies.]: 30

    .07.05.2012

    Dziś trening w superseriach , na szybko , z rana , z braku czasu , ale odwalony na 100% :)

    Trening :


    Plecy + biceps

    • 20min cardio na czczo na rowerku stacjonarnym
    • podciąganie szerokim uchwytem + "dzień dobry" - 4s zakres 10-6 powt.
    • ściąganie drążka za głowę + przyciąganie linki wyciągu dolnego - 4s 15-10 powt.
    • wiosło sztangą - 4s 15-6 powt.
    • uginanie gryfem łamanym - 3s 10powt.
    • uginanie młotkowe - 3s 10-6 powt
    • uginanie sztangielkami podchwytem siedząc - 3s 20-15 powt.
    • Cardio 40 min orbitreka tętnem 155


    Dietka i suplementacja

    • 6capsów TCM i 5g BCAA + spalacz
    • 100g owsianych górskich + 40g wpc
    • 6capsów TCM i 5g BCAA + spalacz
    • trening
    • 33g ciemnego makaronu + 250g kurczaka + warzywa
    • 33g ciemnego makaronu + 250g kurczaka + warzywa
    • 33g ciemnego makaronu + 200g kurczaka + warzywa
    • Twarog 250g
    #@ Kamilu , w tym temacie moge zadawać Ci pytania i prosić o ewentualne wskazówki czy jakąś inną drogą ? :)





    • 0

    #6
    -Damian-

    -Damian-

      <img align="absMiddle" src="http://www.kfd.pl/img/gold.gif" alt=""/> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8187 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łęczyca
    • Staż [mies.]: +3lata
    Powodzenia ;)
    • 0

    #7
    Outro

    Outro

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1280 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Paciakowo
    • Staż [mies.]: laik
    Skipper, powodzenia!

    Jednak odradzam ci picie Coli Zero- posiada rakotwórczy słodzik, aspartam.
    • 0

    #8
    -ARTUR-

    -ARTUR-

      Bóg spamu ;)

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15203 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Powodzenia.Wytrwałości w dążeniu do celu.
    • 0

    #9
    Skipp3r

    Skipp3r

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2463 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:silownia
    • Staż [mies.]: 30
    @outro
    na cos trzeba umrzec hehe ;) a super pomaga w łagodzeniu głodu ;)
    dzieki wszystkim za mile slowa ;) zaraz wrzucam jakies fotki , lepiej tutaj czy na pierwszej stronie dziennika ?
    • 0

    #10
    Koksik11

    Koksik11

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1790 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lajs Vejgas
    • Staż [mies.]: 18
    Obalone zostały juz dawno pierdoły na temat aspartamu.. , cola sama w sobie jest tylko nie zdrowa. :rolleyes:
    • 0

    #11
    -ARTUR-

    -ARTUR-

      Bóg spamu ;)

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15203 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    zaraz wrzucam jakies fotki , lepiej tutaj czy na pierwszej stronie dziennika ?


    lepiej w pierwszym poście.

    Pozd.
    • 0

    #12
    Skipp3r

    Skipp3r

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2463 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:silownia
    • Staż [mies.]: 30
    mam jeszcze pytanko , jak wstawiac zdjecia w poście ? bo jak wrzuce załączniki to na końcu sie ustawia zdj , a chcialbym w pierwszym poscie po kolei z opisem zdj dac ;)
    • 0

    #13
    -Damian-

    -Damian-

      <img align="absMiddle" src="http://www.kfd.pl/img/gold.gif" alt=""/> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8187 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łęczyca
    • Staż [mies.]: +3lata
    Masz opcje przy zdjęciu dodaj do wpisu :-)
    • 0

    #14
    Skipp3r

    Skipp3r

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2463 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:silownia
    • Staż [mies.]: 30
    a wiesz moze jak zrobic zeby to była miniaturka ? :D bo sie dosyc duże wrzucają a chce zeby byly miniatury a po kliknięciu robily sie wieksze ;)
    • 0

    #15
    -Damian-

    -Damian-

      <img align="absMiddle" src="http://www.kfd.pl/img/gold.gif" alt=""/> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8187 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łęczyca
    • Staż [mies.]: +3lata
    Wiesz nie wiem :-D
    Poróbuj może Ci się uda :-P
    • 0

    #16
    -Damian-

    -Damian-

      <img align="absMiddle" src="http://www.kfd.pl/img/gold.gif" alt=""/> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8187 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łęczyca
    • Staż [mies.]: +3lata
    A fotki z datą ?? ;)
    • 0

    #17
    Skipp3r

    Skipp3r

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2463 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:silownia
    • Staż [mies.]: 30
    fotki w pozach i normalnym aparatem a nie pilotem od telewizora będą jutro , jak dorwe sie do lustrznaki ;)
    • 0

    #18
    adin(L)

    adin(L)

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3763 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:moje, a w nim. . .
    To czekamy na foty.

    zdrowia, wytrwałości, powodzenia.
    • 0

    #19
    asdf1337

    asdf1337

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 657 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Toruń
    • Staż [mies.]: 36+
    Czekam na foty i powodzenia w konkursie:)
    • 0

    #20
    TEDYY

    TEDYY

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1429 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    powodzenia, będę zaglądał i obserwował :-)
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko