Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problemy ze snem a przyjmowane suplementy

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
robert94

robert94

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 9 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    Witam serdecznie ! Mam 16 lat ważę 86 kg oraz mam 180 wzrostu. Ćwiczę hantlami ok 2mce, a sztangą od 2 tyg. Otóż niedawno wpadłem na pomysł by sobie kupić cm3 1450mg oraz HMB. Po treningu (godz około 22) zażyłem 3 kapsułki kreatyny oraz 2 HMB, i przed spaniem (około godziny 24) kolejne 2 tabletki HMB. I mój problem tkwi w tym,że w nocy do godziny 3 nie moglem zasnąć miałem dziwne uczucie "że odfruwam", bolało mnie serce i szybko biło ogólnie źle się czułem. Natomiast dziś boli mnie serce, mam dziwne samopoczucie, wahanie nastrojów. Oczywiście tego świństwa dziś już nie brałem. Wiem że jestem głupi, że wziełem te tabletki, ale proszę was byście mi pomogli bo kompletnie nie wiem co mam robić... Proszę was pomóżcie.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    NaturalTeam

    NaturalTeam

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2181 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 72
    Możliwe że sobie wkręcasz trochę,bo 1 porcja krety czy hmb nie podwyższą Ci raczej za bardzo ciśnienia. Jak masz takie samopoczucie to odstaw środki i idź do lekarza.
    • 0

    #3
    siepek18

    siepek18

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 536 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 22
    chyba oczywista rzeczą jest odstawic te suplementy zresztą w twoim wieku z twoim stażem błędem było po nie siegac, wystarczy starannie ćwiczyć i odpowiednio jeść( objawy bardzo ciekawe czy ty czasem nie przedawkowałeś tych "proszków"?)
    • 0

    #4
    robert94

    robert94

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 9 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna

    Możliwe że sobie wkręcasz trochę,bo 1 porcja krety czy hmb nie podwyższą Ci raczej za bardzo ciśnienia. Jak masz takie samopoczucie to odstaw środki i idź do lekarza.

    Ale myślisz że nie raczej nie będe miec po tym żadanych powiazań z sercem czy z mózgiem ? Stary możliwe że dla niektórych to śmieszne ale ja poprostu sie zaczynam bać co sie dzieje.
    • 0

    #5
    robert94

    robert94

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 9 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna

    chyba oczywista rzeczą jest odstawic te suplementy zresztą w twoim wieku z twoim stażem błędem było po nie siegac, wystarczy starannie ćwiczyć i odpowiednio jeść( objawy bardzo ciekawe czy ty czasem nie przedawkowałeś tych "proszków"?)

    raczej nie ponieważ, dawka kreatyny to 4 tabletki a ja wzielem 3 , a HBM tak jak pisze czli 2 kapsuły.
    • 0

    #6
    NaturalTeam

    NaturalTeam

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2181 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 72
    Nic nie będzie,po 1 porcji kretki Ci na pewno nie skoczyło ciśnienie jakoś,tym bardziej po HMB,możliwe że wkręcasz sobie,tak samo te zmiany nastroju... Nic Ci nie będzie,ale jak pikawa będzie bolała to idź do lekarza.
    • 0

    #7
    ~suchoklates

    ~suchoklates

      shut up and swallow

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 12382 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:wwa
    • Staż [mies.]: 60
    nic takiego nie ma prawa wystapic po tych suplach...
    szukaj problemu gdzie indziej
    • 0

    #8
    robert94

    robert94

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 9 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    A może to wystąpić po nieświadomym przedawkowaniu witamin ?
    • 0

    #9
    Torres

    Torres

      * holiday *

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 23077 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 lat
    Raczej nie da sie przedawkowac witamin, chyba ze jestes na cos chory?
    • 0

    #10
    robert94

    robert94

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 9 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    nie jestem na nic chory, zadnych widocznych alergii uczulen itp. a witaminy mozna przedawkowac i skutki sa troche prze*ąbane..właśnie dlatego pytam was, moim zdaniem ekspertów o wasze zdanie na temat tej sytuacji.
    • 0

    #11
    Torres

    Torres

      * holiday *

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 23077 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 lat
    Przedawkowanie witamin?
    Czytalem o tym tylko w ksiazkach, a widzialem wiele.
    Stawiam na podloze psychiczne.
    Konkretne ionfo uzyskjas ztylko u lekarza, nikt na forum nie ma odpowiedniej mozliwosci, wiedzy, wyksztalcenia aby Ci kompleksowo pomoc przez internet.
    • 0

    #12
    Rawhide

    Rawhide

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1380 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:7milowy las
    • Staż [mies.]: 64

    nikt na forum nie ma odpowiedniej mozliwosci, wiedzy, wyksztalcenia aby Ci kompleksowo pomoc przez internet.

    Nawet gdyby ktoś miał, to kompleksowej pomocy przez internet nie da się udzielić ;)
    Co do witamin, żeby je przedawkować, musiałbyś codziennie brać dawki przekraczające normę, żeby ich stężenie w organizmie wzrosło ponad granice. Jeśli raz zeżresz całą paczkę na raz efekt pewnie byłby taki, że rzygałbyś ostro włącznie z biegunką. Młody jesteś, może masz jakieś urojenia, nie jedz tyle cukrów i tłuszczy przed snem. A jak nie to idź do lekarza.
    • 0

    #13
    pierek

    pierek

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2130 postów
  • Wiek: 39
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:moje a w nim
    • Staż [mies.]: lata

    Ale myślisz że nie raczej nie będe miec po tym żadanych powiazań z sercem czy z mózgiem ?


    hmmm.... z sercem raczej nie, ale tego 2giego nikt Ci nie zagwarantuje ;)
    • 0

    #14
    34

    34

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1237 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Hoolycity
    • Staż [mies.]: z30
    zrobiłeś trening o 22 po treningu pewnie o 23 nalykales sie tabletek, a o 24 jeszcze lykłes kolejne, pewnie jeszcze nie zjadłeś porządnego posiłku przed ani po treningowego, dołóżmy do tego pewnie za dużą intensywność to nic dziwnego że nie możesz zasnąć do tego pewnie cie zmuliły kapsy na pusty żołądek

    na przyszłość zadbaj o posiłki okołotreningowe, trenuj wcześniej żeby po treningu zjeść co najmniej jeszcze 2 posiłki przed snem, i odstaw suplementy bo z twoim stażem są totalnie zbędne

    i więcej luzu
    • 0

    #15
    robert94

    robert94

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 9 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    Dzięki wszystkim za odpowiedź ! U mnie już troszke lepiej.
    • 0

    #16
    robert94

    robert94

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 9 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    Mam takie pytanko: ile usuwa się całkowicie kreatyna i hmb z organizmu ?
    • 0

    #17
    pierek

    pierek

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2130 postów
  • Wiek: 39
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:moje a w nim
    • Staż [mies.]: lata

    Mam takie pytanko: ile usuwa się całkowicie kreatyna i hmb z organizmu ?


    no bez przesady. masz wrażenie że brałeś coś niedozwolonego, że pytasz o czas usunięcia całkowitego z organizmu?
    Uspokój się, poczytaj czym są owe substancje. Dla uspokojenia Cię dodam że już ich niema.. poszły sobie ;). a teraz 3 głębokie wdechy i zapraszam do lektury

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kreatyna
    http://pl.wikipedia....ok...ylomasłowy
    • 0

    #18
    robert94

    robert94

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 9 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    Dzięki wszystkim za pomoc, u mnie już lepiej ( 2 doby w szpitalu), jestem prawdopodobnie uczulony na krete. ; )
    Na przyszłość dla wszystkich początkujących pójdźcie do lekarza, lub spytajcie kogoś doświadczonego o poradę z suplami czy dietą a nawet treningiem. Ja mam nauczkę do końca życia. Pozrawiam wszystkich, którzy zaangażowali się w pomoc!
    • 0

    #19
    benigni

    benigni

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 340 postów
  • Wiek: 46
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań
    • Staż [mies.]: 10 lat
    Przeciętny mężczyzna ma w organiźmie ok 120 gram kreatyny i przyjęcie kilku dodatkowych nie powinno skutkować niczym szczególnym . Chociaż podobno kreta delikatnie podnosi ciśnienie , a skoro to twój pierwszy raz , to kto wie ?
    • 0

    #20
    robert94

    robert94

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 9 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    Ale wiesz to było cm3 a nie monohydrat... więc troszke za mocne na początek; )
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników