Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problemy z nadwaga

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
fulbi

fulbi

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Nie wiem jak zaczac moze zaczne o krotkiej informacji o mnie 30 lvl here i zwiekszajacy sie problem z nadwaga. Niby staram sie kontrolowac wage, ale to wymknelo sie spod kontroli. Pod koniec 2018 roku rozpoczalem prace na bardzo wymagajacym stanowisku, co widac chyba na wykresie ponizej. Do tej pory staralem sie mniej jesc, wiecej cwiczyc. Do pracy rowerem 09.2020, ale jak tylko przestalem to waga wrocila bardzo szybko. Aktualnie pracuje w trybie siedzacym, w domu ucze sie tez w trybie siedzacym. Staram sie raz na dzien ciwczyc 20-30 minut. Mam do tego aplikacje, Planki itp. Dajcie jakas porade, bo jak tam dalej pojdzie to wskocze na 2 stopien otylosci. Za wszelkie porady z gory dziekuje. 

Wskaźnik BMI wynosi: 34.69

i oznacza I stopień otyłości

 

1.1.2018- 110kg

1.4.2018- 112kg

1.7.2018- 114kg

1.9.2018- 112kg

1.10.2018- 108kg

1.11.2018- 106kg

31.11.2018- 105kg

29.01.2019- 110kg

11.08.2019- 114kg

22.08.2019- 116kg

01.09.2019- 112kg

15.10.2019- 118kg

27.10.2019- 117kg

03.12.2019- 118kg

21.12.2019- 118kg

12.01.2020- 120kg

01.03.2020- 123kg

25.03.2020- 125kg

08.08.2020- 123kg

09.09.2020-118kg

23.11.2020-120kg


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
MinimumHaker

MinimumHaker

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 49 postów
  • Wiek: 15
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Włocławek
    Hej,
    żebyś był w stanie kontrolować swoją wagę potrzebujesz zapoznać się z pojęciami takimi jak "kalorie;deficyt kaloryczny;bilans kaloryczny". W skrócie działa to tak, że jeśli jeszcze mniej kilokalorii niż wynosi Twoje zapotrzebowanie kaloryczne chudniesz mimo wszystko, możesz jeść cokolwiek chcesz, ale jeśli jesteś w deficycie to schudniesz. Jeśli chcesz utrzymać wagę to jesz tyle samo ile wynosi Twoje zapotrzebowanie itd. By obliczyć swoje zapotrzebowanie skorzystaj z kalkulatora zapotrzebowania kalorycznego, który znajdziesz w internecie. Po przywitaniu i określaniu swojego wieku jako 30lvl sądzę, że wyszukanie informacji nie będzie dla Ciebie trudne hehe. Drugą sprawą, która pozwoli Ci kontrolować wagę to liczenie kcal, pobierasz aplikację typu "Fitatu" czy "MyFitnessPal" wpisujesz co tam jesz i w jakiej ilości i Ci wszystko ładnie podlicza. Znając swoje zapotrzebowanie jak i kontrolując spożywanie kalorii już możesz manipulować wagą. Od swojego zapotrzebowania kalorycznego obcinasz 250-500kcal i już jesteś w deficycie. Dodatkową sprawą jest aktywność fizyczna, która nie jest treningiem, tylko jakiś spacerek czy coś w tym klimacie. Taki spacerek nie będzie za bardzo męczył, ale powtarzany może wygenerować większy deficyt kaloryczny, a o to nam właśnie chodzi. Same korzyści z takiego spaceru, nawet zrobienie przerwy na 10minut podczas pracy siedzącej może pomóc, warto sobie robić takie przerwy. Trzymając się michy osiągniesz już wszystko, wystarczy, że trochę pogrzebiesz w necie, zastosować te rzeczy i patrzeć jak waga leci w dół 

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko