Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z ćwiczeniami.

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Guy

Guy

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów

Witam bardzo serdecznie.
Otóż mam mam pewien problem, lecz na początku podam trochę informacji o sobie, gdyż mogą być pomocne.
Mam 16 lat, pierwsze swoje ćwiczenia zacząłem robić około 2 lata temu (były to ćwiczenia z własnym ciężarem ciała typu: pompki, brzuszki, przysiady itp.). Z czasem zacząłem dokupywać sprzęt. Posiadam: hantle z możliwością doboru ciężarów, gryf prosty, ławeczka regulowana, prasa do nóg. Od marca mam ułożony plan: 

Poniedziałek: klatka piersiowa i triceps

Wtorek: nogi i brzuch

Środa: biceps i braki

Czwartek: plecy

Prawie każdy trening zajmował co najmniej dwie godziny, w tym na każdą partię ciała co najmniej 5 ćwiczeń po 4 serie. I tu tkwi mój problem. Zajmuje to wszystko bardzo dużo czasu, choć wiem, że trzeba poświęcić czas, ale nie chyba, aż tyle   p.gif. Bo słyszałem, że jeżeli wykonujemy te same ćwiczenia to nasze mięśnie z czasem się "nudzą" tymi ćwiczeniami. A ja nie mam jak zmienić ćwiczeń, gdyż wykonuje je wszystkie. Czy można skrócić czas ćwiczeń (bo jest to dla mnie problematyczne, a uwielbiam to robić), a osiągać te same efekty ? Bylibyście napisać jakie ćwiczenia wykonywać na daną partię ciała, ewentualnie plan ćwiczeń ? Bardzo proszę o pomoc. Ja się na tym w ogóle nie znam, dlatego zwracam się do was z prośbą.

 

Z góry bardzo dziękuję za pomoc i serdecznie pozdrawiam.


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
davvv

davvv

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3108 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piła
    Wklej plan,możliwe, że jest przeładowany.
    https://www.google.p...VsT9iBlLHa64k6Q
    https://www.google.p...CtEbHaURnd0glPQ
    https://www.google.p...SxA9L53lzhp8NHA
    Przeczytaj to co Ci wkleiłem, będzie to lepsza opcja od klasycznego splita.
    Poczytaj o super-seriach.
    W wyżej wymienionych treningach łącznie z rozgrzewka spokojnie powinieneś zmieścić się w przedziale 1-1,5h
    • 0

    #3
    Krynas-R1-

    Krynas-R1-

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1764 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Amsterdam
    Dlaczego ty robisz po 5 cwiczen, na partie 2/3 wystarcza i jak nie widzisz postepow zmieniasz. Regeneracja i szama
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko