Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z utrzymaniem diety na masę

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Sonet

Sonet

  • KFD pro
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 2

Witam,

 

jestem tutaj nowy, niedawno tez zaczalem swoja przygode z silownia i zainteresowalem sie dietka na mase. Waze 75 kg, wzrost 180 cm. Przeczytalem pare juz przyklejonych tematow o diecie ale mam problem z jej utrzymaniem. Chodzi glownie tu o zachowanie tego stosunku B/W/T w proporcjach 2/4/1 (mniej wiecej). Analizujac swoj dotychczasowy jadlospis zlapalem sie za glowe, ze spozywam strasznie duzo tluszczy i nie jest latwo ich tak odstawic, bo znajduja sie wlasciwie wszedzie: w glupim serku wiejskim, w smazonych potrawach, kefirze do obiadu itp. Ciezko tez utrzymac odpowiedni poziom bialka (mniej wiecej 150g dla mnie). Zaczalem prowadzic taki pseudo dziennik dietetyczny, gdzie zapisuje wartosci odzywcze kazdej potrawy. Np. dzisiaj jestem juz po obiedzie i 2 sniadaniach i moj wynik do teraz to:76B, 118WW, 62T. I tak sie zastanawiam ile to ja musze wpieprzac jak jakies prosie by dobic do 150g bialka i 450g weglowodanow? Moze uda mi sie jeszcze dzisiaj spozyc ze 100g WW i 20g bialka, ale nie wiecej. Nie jestem przyzwyczajony tyle jesc. Czy z takim podejsciem nici z przybraniem masy? Patrzylem w rozne przykladowe plany posilkow, ale nie ma opcji bym codziennie np. wpieprzal 3 piersi kurczaka o roznych porach. Poza tym nie mieszkam sam i czesto jestem skazany na roznego rodzaju obiady (i np. taki kurczak to moze jest raz na tydzien, poza tym najczesciej u mnie to sie glownie smazenine jada, wiec duzo tluszczow :/). Jakas rada?


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Pawelek913

Pawelek913

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 165 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:DG
    • Staż [mies.]: 28

    rady:

    jadzenie rób sam żebyś miał codziennie mięso. Kurczaka zjesz 300g dziennie i wystarczy, wypijasz białko, jesz jaja na śniadanie, serek wiejski na drugie , rybe wieczorem i na kolacje ser biały. 

     

    Węgle to głównie makaron lub ryż i ewentualnie płatki na śniadanie. 

     

    Podlicz żebyś miał naddatek kaloryczny lub białko 2g/1kg   , tłuszcze 1g/1kg  ,węgle zacznij od 4g/kg ;)


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko