Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z utratą wagi

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
kredens

kredens

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 8 postów

Witam. 


Otóż z nowym rokiem postanowiłem, że przejdę na dietę, tak też zrobiłem. Mam 17 lat 178cm wzrostu oraz ważę 79kg, docelowo chcę ważyć 70kg. Redukcję zacząłem 2 stycznia, nieprzerwanie trwa do tej pory, zaczynając ważyłem 81kg. Teraz jakieś dziwne rzeczy zaczęły się dziać z moją wagą, mianowicie: stanąłem na wagę w czwartek waga pokazała 77kg no i oczywiście motywacja mi wzrosła no bo pierwsze efekty, radość, itp, teraz moja waga wynosi 79kg. Diety jakoś specjalnie ułożonej nie mam, lecz przestrzegam głównych zasad związanych z takim odżywianiem tzn 5 posiłków dziennie w równych odstępach czasu mniej więcej, piję dużo zielonej herbaty, dodaję dużo ostrych papryczek do dań. Przykładowy jadłospis wygląda tak: 1. Śniadanie: Płatki musli z suszonymi owocami i garstka płatków owsianych, wszystko zalane mlekiem 1%. 2. Drugie śniadanie: 2 naleśniki na mące kukurydzianej z jabłkiem i marchewką. 3. Obiad: kurczak, warzywa na patelnię i jakaś kasza lub ryż. 4. Podwieczorek. Warzywa z patelni. 5. Kolacja: Omlet z 4 białek i 1 żółtka z warzywami. Przed każdym posiłkiem staram się zjeść 1 jabłko, pomaga mi to w utrzymaniu sytości pomiędzy posiłkami. Z ćwiczeń to robię co drugi dzień pompki z planu 100 pompek, oraz jakiś zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha, między tymi dniami wykonuję bieg w miejscu 40 minut, tętno na poziomie 150bpm. Z suplementów biorę Thermo Speed Extreme z Olimpu. Spożywane kalorie w ciągu dnia oscylują na poziomie 900-1400kcal, wiem, że może to okazać się mało lecz naprawdę czasami nie potrafię aż więcej zjeść, czasami mam też jakieś nagłe ochoty na słodycze, większość razy potrafię sobie odmówić lecz zdarzają się takie momenty, że naprawdę nie potrafię się obejść bez paska czekolady. Co może być przyczyną tak powolnej utraty wagi oraz tych skoków wagi? Oraz czy jest możliwe miejscowe spalanie tłuszczu? Ponieważ mam bardzo dziwnie rozmieszony tłuszcz troszkę na klatce, troszkę na brzuchu i cała masa na udach, bardzo nieproporcjonalnie to wygląda. 

Z góry dziękuję za odpowiedzi


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Paprykooo

Paprykooo

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 674 postów
  • Wiek: 21
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Płock

    Weź się w garść, ułóż dietę na normalnych kaloriach, znajdź normalny plan treningowy, wywal jakieś śmieszne "spalacze" tłuszczu,które nic nie dają i działaj. Nie pojmuję jak można robić sobie taką krzywdę i jeść tak mało kalorii... Za jakiś czas odbije się to na twoim zdrowiu,hormonach,samopoczuciu itd. 

    Może zrób badania, bo coś może być nie tak. Jak nastolatek może mieć problem zjeść 900kcal? Pomyśl i nie rób głupot, bo to się po prostu nie opłaca i wyjdzie ci to na złe. Kulturyści przed zawodami więcej jedzą :D Nic dziwnego, że waga nie spada jak tak ściąłeś kalorie, bo organizm wariuje. 

    Nie musisz jeść 5 posiłków co 3 godziny, to mit. Jedz rozsądnie, ale tak jak Ci pasuje. Nie dostosowuj życia pod dietę tylko dietę pod życie. 

    SERIO zbadaj się i życzę powodzenia :D


    • 0

    #3
    Axi93

    Axi93

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 987 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 7 Lat

    Jadasz bardzo małą ilość białka - Trawienie białka jest procesem najbardziej endoenergetycznym, tzn trawiąc białko palimy najwięcej kalorii i ciężej je przedobrzyć niż węglowodany i tłuszcze.

    Jeśli posiłki z patelni smażysz na tłuszczu to również spożywasz większą ilość kalorii niż napisałeś. Jeśli chodzi o słodycze to spokojnie nie musisz obawiać się 1 paska czekolady. Ja potrafię zjeść 3000+ kcal ze słodyczy czasem dziennie i utrzymywać stałą wagę, więc pasek czekolady nie stanowi żadnego zagrożenia. 

     

    Polecałbym jednak wyliczyć sobie zapotrzebowanie kaloryczne dzienne, zmienić treści posiłków, bo nie są najlepszej jakości i być może popracuj nad formą treningową. Zamień 40 minutowy bieg w miejscu i 100 pompek na 20-30 min interwałów na początek, jeśli ćwiczysz na zasadach kalisteniki a wzmocnisz wszystkie mięśnie, poprawisz wytrzymałość, a przy odpowiedniej intensywności dużo efektywniej zejdzie z Ciebie zarówno waga w postaci kilogramów a wraz z nią tkanka tłuszczowa

     

    Pozdrawiam Cie Serdecznie :) 


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko