Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
blaszanezegarki

blaszanezegarki

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 143 postów
Siema. Od 2 lat lecze się na nadczynność tarczycy. Bardzo późno wykrył umnie endokrynolog zaburzenia hormonalne. biore leki na tarczyce i wszystko powinno sie ustabilizować. Chodże do lekarza i nie za dobrze sie czuje. Mam czesto zawroty głowa. Ostatnio wspomniał, żebym przebadał serce. Boje sie ,że teraz okaże się, że mam problem z sercem. Jakie są symptomy niebezpiecznych chorób serca? Już przestałem sie bać o zdrowie biorac leki na tarczycę, a tu teraz problem z sercem %-) .
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
lubiekalosze

lubiekalosze

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 159 postów
Cześć. Bądź optymistą może po prostu stresy spowodowały zwiększone bicie serca, czy wyższe cisnienie. Ja tak mam czasami. Niektórzy po lekach na zaburzenia działania tarczycy źle się czują i mają wrażenie, że serce wolniej bije albo szybciej, czy też mają wrażenie nagłego przypływu ciepła. Nie zawsze leki, które przypisuje ci lekarz nie mają skutków ubocznych akurat dla Twojego organizmu. Choroby serca z reguły są dziedziczne z tego co wiem;)
  • 0

#3
bigcyc

bigcyc

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 154 postów
Cze. Ale z drugiej strony może tak nie być, że to tylko przypadek i wystarczy zmienić leki na tarczycę. Im szybciej zareagujesz na objawy problemów sercowych tym szybciej się ich pozbędziesz. Objawy chorób serca: częste zawroty głowy, dyskomfort w klatce piersiowej, zmeczenie, nudności,ból ciała, duszności, pocenie się, nieregularne tętno, ogólnie osłabienie. Sprawdz specjalnym badaniem dla świętego spokoju, czy choroby serca nie dotyczą ciebie. Pozdrawiam!
  • 0

#4
silver7

silver7

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 130 postów
Witam. Problemy z sercem a nastepnie choroby są powodowane przez to, ze niewłaściwie lub w ogole nie odreagowujemy stresów nagromadzonych przez cały nasz dzień. Może w ostatnich tygodniach nazbierało się ci stresów czy jakichś zmartwień?! Poza tym zwiększony cholesterol, zła dieta w przypadku zaburzen hormonalnych również ma znaczenie. Konsultacja z lekarzem nie zaszkodzi. Może wystarczy zmienić dietę i zacząć chodzić na basen?;-)
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko