Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z odchudzaniem na lekach psychotropowych.

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
MichałLenz76

MichałLenz76

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów
Witam, jak w tytule przez to że musze brać silne leki psychotropowe mam duży problem aby stracić obwód z brzucha i mimo że ćwicze 4 razy w tygodniu i stosuje diete z kaszy,warzyw i chudego mięsa. Ktoś jest mi coś w stanie doradzić ? Mam już chwilami myśli aby zwyczajnie zostawić siłownie skoro nie jestem w stanie nic zmienić.
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
kravmaga

kravmaga

    KFD to mój dom ;)

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3476 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:KFD
    • Staż [mies.]: 15 lat

    kazdy jest w stanie cos zmienic, dieta z "kaszy warzyw i chudego miesa " to nie dieta, dieta musi byc zbilansowana, to ci wymieniłes to tylko ułamek diety


    • 0

    #3
    Crissfit

    Crissfit

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 110 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    najpierw wylicz swoje zapotrzebowanie na kalorie, bo żadna dieta nie jest zbawienna licza sie kalorie i makroskładniki 


    • 0

    #4
    MichałLenz76

    MichałLenz76

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 2 postów
    Zapotrzebowanie podstawowe mam 2500 a przy tej ilości aktywności wychodzi mi około 3200-3300 korzystam tu internetowego kalkulatora ale faktyczną ilość jaką spożywam to coś mięezy 2200 -2000
    • 0

    #5
    dioxxx

    dioxxx

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 403 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 15
    Zacznij biegać pływać skakać co kolwiek jakieś cardio ew interwaly ale to polecam później po 30min każdego dnia daj sobie czas żeby metabolizm zaczol pracować unikaj produktów z wysokim IG trzymaj kcal na stałym poziomie pij min 3litry wody dziennie o alkoholu zapomnij ale sądząc że jesteś na lekach to nie pijesz. Daj sobie 6tygodni po takim czasie zaczniesz zauważać efekty pod warunkiem że bd trzymał dietę i się ruszał tylko z mojej strony wytrwałości życzę początki bywają trudne
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko