Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z Kreatyną Monohydrat

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Garami

Garami

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 4 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4

    Witam

     

    Jestem nowy na forum szukałem trochę i czytałem o moim problemie ale postanowiłem dodatkowo napisać post czy ktoś może miał podobne problemy z kreatyną, opisze Moją historie.

    Po drugiej przerwie i powrocie na siłownie ćwicząc 4 miesiące regularnie postanowiłem zainwestować w kreatynę mono i tu zaczęły się problemy tzn. na początku zacząłem brać na czczo 5g co kończyło się mdłościami zrezygnowałem brałem po zjedzeniu śniadania to samo dodatkowo biegunka i kurewskie gazy, brałem po siłowni 5g. dalej mdłości i gazy. Po tygodniu męczenia się z mdłościami pokazał się dodatkowy efekt uboczny taki jak bolące krosty podskórne i takie mniejsze coś jak wysypka na weekend odstawiłem i przeszło od pon. zacząłem brać znowu i dalej kas samo mdłości gazy masakra.

    Dodam jeszcze że jakieś 2 lata temu chodząc na siłownie też zacząłem brać kreatynę nie miałem takich mdłości jak teraz tylko po jakiś 2 tygodniach nabawiłem się czyraczności (czyraków) nie wiem czy to przez mono czy to tylko dziwny przypadek ale borykałem się z tym pól roku i teraz po tygodniu jak mi wyskoczyły krosty podobne do początkowych czyraków przestraszyłem się że to mogło być przez mono możliwe to?? co chodzi z tą kreatyną mam jakieś uczulenie? może spróbować z jabłczanem kreatyny?

     

    Jeszcze o diecie jako taka jest staram się jeść 5 razy dziennie pełno wartościowe posiłki mięsa, warzywa, nabiał dodatkowo w miarę zapotrzebowania stosuję białko.

     

    Wszystkie produkty kreatyna, białko z firmy Olimp.

     

    pozdrawiam 


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    damian99339

    damian99339

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 607 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa

    dziwne zeby po kreatynie mieć gazy itd moze nie odpowiednia zbilanowana dieta + do tego kretyna której twoj organizm nie toleruje daje takie efekty. Podejrzewam, że jestes jedna z tych osób ktora w swoim organiźmie ma 100 % nasycenie kretyna i twojemu organizmowi nie potrzeba dodatkowej dawki w postaci suplementu jeśli Twoj organizm źle na to reaguje to po prostu to odstaw 


    • 0

    #3
    Garami

    Garami

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 4 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4

    No bardzo dziwne i nie normalne dlatego ciekawi mnie czy ktoś miał już podobne efekty, nie mam wyjścia muszę odstawić kreatynę mono ale chciał bym Ją też czymś zastąpić zastanawiam się czy to samo będzie na jabłczanie...


    • 0

    #4
    pyskaty93

    pyskaty93

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 117 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Olsztyn

    Miałem kiedyś podobnie na mono. Po dawce kreatyny biegunka, omdlenia, gazy, ale po 2 tygodniach organizm się przyzwyczaił i było dobrze. Teraz jestem w trakcie stosowania jabłczanu i od samego początku jest dobrze, bez problemów. Może spróbuj jabłczan.


    • 0

    #5
    Garami

    Garami

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 4 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4

    Przełamałeś się po prostu można powiedzieć :) może i u mnie było by podobnie mdłości, gazy da się przeżyć tyle że te wypryski krosty mnie niepokoją boję się że znowu jakiś cholernych czyraków dostane.. no nic spróbuje z jabłczanem


    • 0

    #6
    pyskaty93

    pyskaty93

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 117 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Olsztyn

    Myślałeś, żeby iść do dermatologa?


    • 0

    #7
    Garami

    Garami

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 4 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4

    Swojego czasu byłem jak Je dostałem podczas stosowania kreatyny 2 lata temu to faszerował mnie przez pół roku antybiotykami i tyle było..


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko