Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z dietą na masę. Pomocy

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
rambotic990

rambotic990

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 2

Witam. Chciałbym trochę przymasować  no znalazłem 2 warianty i nie wiem z którego skorzystac i który prawidłowy... jestem osoba która ma znikoma aktywnosć ruchową dodam.

 

I po wypliczeniu podstawowe zapotrzebowania nalezy pomnożyć przez ten wspolczynnik ..

 ogladam film u trenera persnolanego mariusza proza by zacząć od współczynnika 1,1....  po cyzm dodać ok 300kcal i tak sobie makrosy potem wg tego rozpisywac... w tej opji wyszło mi zapotrzebowanie kcal na masę 2590 po czym na dzień 150 g białka 83 g  tluszczy i 310 węgli. Dodam tutaj że on mówił iż jeżeli chdozi o tluszcze przyjmować 1g/1kg masy cziała i węgle reszta.

 

 

druga opcja to filmik od karmowskiego z tym że on mówił  by przyjąc współczynnik 1,3   1,5 lub 1,8 w zalezności od aktywnośc ruchowej.  uzywajac  wspolczynnika 1,3 wyszło mi zapotrzebowanie rowne 2590 i po dodaniu 300 kcal 2890 . No i tutaj wyszło mi na dzien:

białko 150g

tłuszcze 80g ( i tutaj jezeli chodzi o tluszcze była sugestia by tluszcze to były 20%-25% całego tego zapotrzebowania kalorycznego, niby roznica 3g ale jednak wolalbym mieć pewnosć co robic ? )

węgle 392 g

 

 

 

Będę wdzięczny za radę i pomoc...

pozdrawiam.


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
JakTyToRobisz

JakTyToRobisz

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6033 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WARSZAWA
    • Staż [mies.]: 2010

    problem z zapotrzebowaniem jest taki że nikt na początek nie będzie wróżką i nie trafi z Twoimi makrosami...próbuj, z 2800 i przez pierwsze tygodnie obserwuj co się dzieje, rzecz jasna przed wskoczeniem na tą ilość mierzysz się w pasie, po dwóch/trzech tygodniach wykonujesz kolejne pomiary i podejmujesz decyzję co dalej, jeśli nie masz tendencji do przybierania na facie i z trudem w ogóle przybierasz na wadze to proponuję postawić na główne źródło węglowodanów jakieś 60% z diety, reszta to około 25/30% tłuszcze i pozostałe to białko (celuj około 2/2,5g na kg masy ciała)


    • 0

    #3
    rambotic990

    rambotic990

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 16 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 2

    rozumiem...
    czyli w tym przypadku jak po jakimś czasie bede chciał sobie znów wyliczać to którą opcję przyjąć najlepiej ? aby wyliczyć w miare najblizej to zapotrzebowanie.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko