Skocz do zawartości

Zdjęcie

problem z ckd

- - - - - problem

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
BalloO

BalloO

    Od nyndzy do piniyndzy

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3421 postów
  • Wiek: 36
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 22
    witam,
    otóz mam problem taki ze juz 15dni jestem na diecie ckd i jakos efektów zadowalajacych nie ma :rolleyes:

    dieta:

    100gr parowek + 60gr sera zoltego + majonez

    50gr orzechow lask + 50 sera zółtego

    przedtr: 4 jajka + majonez

    30gr ostrowia

    potre: piers z kurczaka 120gr + ser zołty + otreby

    mintaj w mietanie

    tawróg chudy + oliwa z oliwek

    i w sumie doszedlem do tego ze gdzie tutaj moze byc blad bo
    bialka jem tyle ile musze ok 27-30gr na posilek
    wegle ponizej 20-25
    i tu jest kwestai tluszczu ktorego jem o wiele mniej niz powinienem [spory defixyt kalori]

    podczas ladowan ledwo dostarczam 6gr wegli na kg,i w polowie sa to wegle porste [glukoza, czasami jakies slodyzcze ciasta jak jest ciezko]

    trenig:
    pon: klatka +przod bok barkow
    wt: plecy tyl barko kaptury
    sroda wolne
    czw: nogi + łapy [superseire
    piatek wolne
    w sob ogolnoroz i od razu po tym zaczynam ładowanie do niedzieli wieczorem


    z supli na razie stosuje dymetadrine 25+ [20mg efki hcl 200mg kofy 250 aspiryny w tab] i jem na razie 2 tab na dzien
    do tego antykataboliki taurynyna,nag,hmb,bcaa

    aeroby min 6x w tyg po 1h [ bieg ok 14-15km]

    nie podajadam !!

    wytknijcie mi wszystkie bledy i co byscie pozmieniali
    dodam ze w 15dni z 105kg ledwo na 104 spadlo :/

    dzieki z ogry
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57600 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    2 tyg.to mało.Zacznij jeść tłuszczu tyle ile potrzebujesz.Coś mi jednak z tym białkiem nie pasuje,wychodzi na to,że spożywasz go ok.200gr,czyli Twoja sucha masa to 100 kg?Następna sprawa,uważaj na śladowe ilości ww w suplach.
    • 0

    #3
    BalloO

    BalloO

      Od nyndzy do piniyndzy

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3421 postów
  • Wiek: 36
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 22
    z tym bia;lkiem to staram sie zeby bylo ok 160-170gr
    z tluszczami jakos nie moge wyrobic, juz mi soe konkretnie przejadly, macie jakies typy oprocz majonezu,oliwy,serkow topionych i masla ?? bo z tych produktow to dosc ciezko dostarczac
    z supli to chyba tylko wpc ma wegle
    • 0

    #4
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57600 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    A jak z ketozą?Wspomniałem o tych suplach,bo wiedziałem,że coś czytałem o tym.Znalazłem to co chciałem,otóż w niektórych przypadkach glutamina potrafi wytracić z ketozy oraz utrudniać w jej wejście.
    • 0

    #5
    BalloO

    BalloO

      Od nyndzy do piniyndzy

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3421 postów
  • Wiek: 36
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 22
    nie wiem bo nie sprawdzalem, gdzies wyczytalem ze nie zawsze ketony w moczu swiadcza o tym ze jestes w ketozie... no ale sprawdze
    • 0

    #6
    Gorgio

    Gorgio

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 176 postów
  • Wiek: 31
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: 3
    A masz te ketony w moczu?
    • 0

    #7
    Leoanne

    Leoanne

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 117 postów
  • Wiek: 41
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: --
    Juz nie raz pisano, ze w momencie gdy spadek wagi (tkanki tluszczowej) jest maly swiadczy to o tym, ze jest zly stosunek proporcji miedzy tluszczem i bialkiem. Za duzo spozywasz bialka, a za malo tluszczu. Na moj gust to wegli tez raczej blizej 25 niz 20. W majonezie sa tez wegle i to sporo, w smietanie, w otrebach, w serze zoltym nawet tez, w ostrowi (jak na serek twarozkowy) tez calkiem sporo. Z tego co pobieznie sprawdzilam to juz z samych orzechow laskowych masz 7g wegli. Sprobuj je zmniejszyc restrykcyjnie do 18-20, moze to tez cos da.
    Czy swoje posilki notujesz w dzienniku w excelu? Kalkuluj to dokladnie. A co do roznorodnosci posilkow to polecam:

    1. smazony na oleju calusienki serek plesniowy president (kiedy go jesz pysznie wyplywa ze swojej aksamitnej skorki)

    2. omlety z dodatkiem koperku lub innych przypraw

    3. salatka z tartego sera zoltego, 5 oliwek, jakek i kawaleczka pomidara, oczywiscie z oliwa i przyprawami

    4. kawalki piersi z indyka pomieszane ze szpinakiem, smazone na oleju, zapiekane w naczynku zaroodpornym pod serem zoltym

    5. ryby w galarecie

    6. plasterki sera z serkiem np. Hochland kanapkowy (twarozkowy) i zawiniete z baleronem (raczej tlustym)

    7. twarog tlusty (nie chudy - posiada 20 razy mniej tluszczu, a tyle samo wegli), do niego mozesz dolac rowniez 3 lyzki oliwy (nie bedzie taki suchy) i przyprawy.

    DUZO TEGO JEST, trzeba tylko kombinowac, choc zdaje soebie sprawe z tego, ze nam kobietom latwiej jest przyrzadzac posilki.

    Jak bede mogla w przyszlosci pomoc to sluze pomoca. Mam nadzieje, ze na cos sie przydadza moje uwagi.
    • 0

    #8
    BalloO

    BalloO

      Od nyndzy do piniyndzy

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3421 postów
  • Wiek: 36
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 22
    akurat z tego co wyczytalem na tym forum "mutacja ckd" i na imerium sogowym ;D to ilosc wegli moze nawet do 30-4ogr dochodzic i i tak sie z ketozy nie wychodzi ale oczywsice zalezy to od organizmu

    gdy zwieksze ilosc tluszczu a zmniejsze bialko, to ilosc kalori troche podskoczy, tzn sporo :-) wiec jak to jest ??

    ostrowia nie serek ale wpc 80 %)

    serki plesniowe [president] są b.drogie i raczej nie na moja kieszen [bynajmniej w Łodzi]

    i czy jak waga nie spada przy obnizonej ilosci tluszczu, to bedzie spadac jak zwieksze ilosc tluszczu spozywanego ?? [przeciez ilosc kalori tez w gore pojdzie?]

    no ale nie wiem do konca jak to jest wiec sie pytam :-)
    • 0

    #9
    Leoanne

    Leoanne

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 117 postów
  • Wiek: 41
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: --
    Moim zdaniem jak sie zaczyna CKD to nalezy sie dostosowac do podstaw diety a nie do mutacji. Widocznie Twoj organizm jest taki, ze potrzebuje restrykcyjnej CKD a nie takiej z 40g wegli.

    musisz sobie tak wszystko obliczyc (nie napisales czy korzystasz z dziennika posilkow w excelu dostepnym na tym forum) zeby spozywac odpowiednia do suchej masy ciala ilosc bialka i tluszczy, to wszystko da sie wyliczyc. Ja spozywam prawidlowa ilosc tluszczu, ale mam zachowany ujemny bilans kaloryczny. WIEC JAK SAM WIDZISZ, DA SIE.

    a o co chodzi z ta ostrowia? dla mnie to serek do smarowania chleba i z tego co wiem to chyba na 100g ma jakies 4-5g wegli

    Serki plesniowe owszem sa drogie, jesli chodzi o valbon i presidenta oczywiscie. Jesli mieszkasz w Lodzi masz takie markety jak Tesco, Geant, Jumbo, Real...w kazdym z tych sklepow sa wymienniki tychze serkow (DUUUZO TANSZE - sama czasem nawet kupuje)

    Dieta CKD nie polega na obnizaniu ilosci tluszczu. Tluszcz w tej diecie jest podstawa chudniecia i zrzucania tkanki tluszczowej. Musisz opracowac diete i posilki tak, zeby bilans kaloryczny nie poszedl w gore. A masz wtedy ogromna pewnosc, ze waga spadnie.

    jak cos to pytaj dalej.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko