Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem w wyciskaniu na płasko

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Cygan111

Cygan111

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 15 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 50+
    WItam, mam pewien problem, a mianowicie chodzi o wyciskanie na klatke. Kiedys jak byłem młodszy to szło mi i to nawet nieźle, ale teraz mam zastój i nie idzie mi siła na klate. Mój plan na klatke był taki: na płasko : 12/10/8/6, skos w góre: 12/10/12/10, skos w dół 12/12/12/12. I prosze was o pomoc co mam zrobic zeby było lepiej.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Rradeks

    Rradeks

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2681 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siedlce
    • Staż [mies.]: 12+
    kiedy ostatnio zmieniałeś plan??
    • 0

    #3
    Skipp3r

    Skipp3r

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2467 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:silownia
    • Staż [mies.]: 30
    daj gdzies wycisk hantli , rozpietki , przenoszenie hantla ... modyfikuj cwiczenia . moze dieta kuleje ... moze juz pora na kreatyne ? ;p
    • 0

    #4
    Cygan111

    Cygan111

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 15 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 50+

    kiedy ostatnio zmieniałeś plan??


    co do zmiany planu to na takim planie na klatke to ćwicze juz z rok i własnie mi od tego czasu kiepsko idzie z wyciskaniem i tu chyba jest problem.
    • 0

    #5
    Rradeks

    Rradeks

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2681 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siedlce
    • Staż [mies.]: 12+
    no jest problem raczej dlatego. Plan powinno sioę zmieniać co jakis 8tygodni. Chociażby zmiana kolejnoście ćwiczen liczba serii powtórzen...
    • 0

    #6
    Cygan111

    Cygan111

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 15 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 50+
    i diety konkretnej nie posiadam. Po prostu nie jjem duzo fast foodów, nie jjem wieczorami i mam ogólnie dobra przemiane materi bo moja waga się utrzymuje i nie zalewam sie bardzo tłuszczem. Tylko z tym wyciskaniem jest mały problem.
    • 0

    #7
    Rradeks

    Rradeks

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2681 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siedlce
    • Staż [mies.]: 12+
    no dieta napewno by pomogła. Na siłe zrób trening ok 6tyg. np split 5x5 i możesz do tego dozucić jakieś suple kreatynke lub co tam sobie zechcesz.
    • 0

    #8
    Cygan111

    Cygan111

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 15 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 50+

    no jest problem raczej dlatego. Plan powinno sioę zmieniać co jakis 8tygodni. Chociażby zmiana kolejnoście ćwiczen liczba serii powtórzen...


    A co byś powiedział na taki plan: Wyciskanie na płasko: 10/8/6/4/2, wyciskanie skos w góre: 10/10/10/10, przenoszenie sztangiełki: 10/10/10. to by było dobre?
    • 0

    #9
    Rradeks

    Rradeks

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2681 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siedlce
    • Staż [mies.]: 12+
    mozesz spróbować. na płasko okey na skosie bym zrobił 10.10.8.8 i przenoszenie sztangielek bym dał 15.12 i rozpiętki 12.8
    • 0

    #10
    Cygan111

    Cygan111

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 15 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 50+
    ok dzięki wielkie, cos pomysle z tym planem. Po prostu zmienie tylko trening na klatke a reszte planu zostawie jak było. A ćwiczenie klatki raz w tygodniu z takim planem powinno wystarczyc prawda?
    • 0

    #11
    zielu-pfk

    zielu-pfk

      MAŁY BYK !

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7555 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:woj.Wielkopolskie
    • Staż [mies.]: 100
    a moze barki , triceps masz za słabe ??
    • 0

    #12
    Cygan111

    Cygan111

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 15 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 50+
    Nie no to akurat jest w porządku.
    • 0

    #13
    Rradeks

    Rradeks

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2681 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siedlce
    • Staż [mies.]: 12+
    tak tak klatka raz w tyg wystarczy:)
    • 0

    #14
    WujekMaciek

    WujekMaciek

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPip
    • 1792 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Belgistan %)
    • Staż [mies.]: 20 lat
    co masz zrobic zeby bylo lepiej? przede wszystkim nie sluchac durnych rad %)

    1. twoj cel to sila wiec zaden split nie bedzie dobry (najlepsza opcja jest fbw - kazda partia 3 razy w tygodniu)

    2. zakres powtorzen 12- 10 jest dobry do fitnessu, nie do silowki (po sprzynajmniej jednej serii rozgrzewkowej 50%cm, ma byc 8-3, np. 8, 6-5, 4-3, 3 i ewentualnie jeszcze 3)

    3. warto uzywac poreczy, robic na nich pompki z dodatkowym obciazeniem wzmacniasz triceps i dol klaty, a to daje wieksze mozliwosci silowe wyciskaniu

    4. cwiczymy cale cialo (wbrew pozorom, silne nogi i plecy, tez "przkladaja sie" na silna klate)

    5. play treningowe zmnienia sie gdy przestaja dzialac. to moze byc 4 tyg, a moze byc 5 lat!

    6. zarcie i regeneracja... wiadomo, z pustego i salomon nie naleje

    pozdro
    • 1

    #15
    Juda

    Juda

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 684 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: vhuy

    tak tak klatka raz w tyg wystarczy:)


    co masz zrobic zeby bylo lepiej? przede wszystkim nie sluchac durnych rad %)

    i tyle w tym temacie B-) %%)

    WujekMaciek dobrze ci napisal, szczegolnie z tym by nie robic 12 powt :-)
    • 0

    #16
    taksobie

    taksobie

      Spam to mój żywioł

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6015 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Północna Polska
    • Staż [mies.]: >140
    Górna opcja dobra. Ewentualnie możesz stopniowo zmniejszać liczbę powtórzeń na pierwsze ćwiczenie. Dorzucaj sobie co dwa treningi o 2,5 lub 5 kg. Powtórzenia będą stopniowo spadać, aż będziesz trening zaczynał od 4,3,2,2, czy nawet 3,2,1,1 (ostatnią serię na lepszą pompę wtedy możesz zrobić DS albo mniejszym ciężarem). Jak dojdziesz do tych 3powt. Odpocznij od ciężkich treningów z 2 tygodnie. Koniecznie też zwiększ liczbę węgli w diecie, i zamień złe węgle na dobre (złożone). Dodaj też poręcze j/w.
    • 0

    #17
    donJAZYResko

    donJAZYResko

      WallEast

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2138 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Zdolny Śląsk
    Zapewne leży technika:


    • 0

    #18
    Cygan111

    Cygan111

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 15 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 50+
    Poniedziałek: Klata + Przedramię
    1. Wyciskanie sztangi na płasko 10/8/6/4/2
    2. Wyciskanie na skośnej w góre 10/8/8/8
    3. Rozpiętki na prostej ławce 10/10/10
    5. Francuskie wyciskanie (gryf prosty) 10/10/10/10
    6. Triceps na poręczach 12/12/12/12
    7. Triceps na jedną rękę 10/10/10/10


    To co powiecie na taki mój plan???
    • 0

    #19
    Rradeks

    Rradeks

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2681 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siedlce
    • Staż [mies.]: 12+
    to raczej jest klatka i triceps a nie przedramie. Moze byc na poreczach jak bedziesz robił to możesz z obciazeniem robić i mniej powtózerń.
    • 0

    #20
    Cygan111

    Cygan111

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 15 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 50+
    oo sorki nie zmieniłem nazwy. bo wczesnies miałem z przedramieniem.:P
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko