Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem na redukcji

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
gymEVIL

gymEVIL

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 240 postów

Siemka,

 

Od dłuższego czasu jestem na redukcji i z 75kg zszedłem do 66kg przy wzroście 180 cm 26lat wykonując 3x split raz na jakiś czas robiąc aeroby. Moje zapotrzebowanie wyglada tak:

 

B: 150g

W: 142g

T: 67g

kcal: 1780kcal

 

Tereotycznie waga spadła ale jeszcze nadal  widoczny tłuszcz na brzuchu i jest to dość irytujące, że przy moim wzroście i wadze nadal jest fat i zastanawiam się co dalej robić bo chodzę na wpół głodny i zdarza mi przez to podjadac i efektów wow nie ma...

 

Moja dzienna aktywność wyglada tak, ze siedzę 8h w biurze a potem 3x w tyg ide na siłownie robiąc splita... Sugerując sie dostępny kalkulatorami online moje zapotrzebowanie powinno wynosić około 1880kcal.

 

Radzicie stopniowo podwyższyć kcal do 1880kcal i dalej robiąc splita i obserwować czy spada tłuszcz czy może zostać przy aktualnym zapotrzebowaniu lecz dodać interwały?   


Edytowany przez gymEVIL, 01 sierpień 2019 - 18:53 .

  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
xQuadro

xQuadro

    Wczuwa się w forum

  • Nowi na forum
  • PipPip
  • 159 postów
  • Wiek: 16
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Konin
    • Staż [mies.]: 16

    Daj zdjęcia


    • 0

    #3
    Axi93

    Axi93

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 916 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 7 Lat

    Przez jaki czas jesteś na obecnej redukcji? 

    Szczególnie w Dni Treningowe możesz na początek zwiększyć podaż energetyczną.

    Dobrym pomysłem będą również interwały jeśli jesteś na nie gotowy wydolnościowo - wytrzymałościowo, jeżeli będą zbyt wyczerpujące mogą być to aeroby (Czy w DT czy DNT - to zależy ) Zwróć uwagę czy równomiernie trenujesz wszystkie partie ciała, w razie potrzeby zmiana na 3x FBW w tygodniu + dodawaj gdzieś trening brzucha, ew. funkcjonalny itp. 


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko