Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem

- - - - - problem

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
matrixsio6

matrixsio6

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 9 postów
  • Staż [mies.]: 38
Otóż mam problem zawsze kiedy biore kreatyne bardzo boli mnie serce-po 5 minutach od wzięcia!!!.....niby to jest bezpieczne ale jakoś nie jestem przekonany, oczywiście biore wg. wskazań producenta, także nic nie przedawkowuje....unikam kofeiny.....co robić ???? Nie ruszać już tego czy co???Dodam tylko że krete brałem już różnych firm i zawsze to samo.....ol
imp,megabol,trec,activita......zrobiłem kilka cykli.
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Paul24333

Paul24333

    KFD to mój dom ;)

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2004 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z Opolszczyzny
    • Staż [mies.]: średni
    dziwne rzeczy mówiesz, może to nie kwestia serca, ale psychiki
    kontaktoałeś się z lekarzem?
    • 0

    #3
    ~Łukasz

    ~Łukasz

      teamKFD

    • KFD Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9191 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:kyfydy
    nie spotkałem się z takim przypadkiem ani razu...jedynym wyjściem będzie skontaktowanie się z lekarzem i objaśnienie mu dokładnie sprawy (co i jak)...powinieneś u niego znaleźć odpowiedź na twoje wątlipowści ;)
    • 0

    #4
    ___KAMIL___

    ___KAMIL___

      Kazach(R)

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7096 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:się biorą dzieci???
    • Staż [mies.]: Sporo
    Wątpie aby mogło mieć to jakieś powiązanie .Co inne go po SAA mogłbyś mieć coś z sercem ale nie po kreatynie

    Udaj się do kardiologa na badania
    • 0

    #5
    matrixsio6

    matrixsio6

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 9 postów
    • Staż [mies.]: 38
    no taka prawda, nie wiem co robić- myślę żeby już tego nie ruszać!!!żadnych steryd nie brałem i nie będe brał.....
    Aha i po wzięciu krety nie napisałem, że szybciej się poce itp. mam wyższe ciśnienie:(
    • 0

    #6
    bic44

    bic44

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 248 postów
  • Wiek: 31
    do lekarza!!!
    • 0

    #7
    emilooos

    emilooos

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 825 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:P-ń
    • Staż [mies.]: ~24
    j.w
    mysle, ze psychika, ale tak z ciekawosci, co to za kreatyna ?
    • 0

    #8
    matrixsio6

    matrixsio6

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 9 postów
    • Staż [mies.]: 38
    Monohydrat, Jabłczan, i firmy jak na początku napisałem......zawsze jest to samo (bolące serce) :(
    • 0

    #9
    Formel

    Formel

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 525 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:pakernia
    • Staż [mies.]: 42
    proponuje sie przejsc do lekarza,a narazie odluz !
    • 0

    #10
    Locha

    Locha

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 86 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 25
    Ja się kiedyś z takim czymś spotkalem, ale wtedy koleś bral nitro 2 i mial wrodzone takie coś, że miał obniżone ciśnienie po prostu a po nitro szybkość przepływu krwi się zwieksz, czyli serce musi szybciej bic, ale nie wiem czy po kreatynie moze takie cos wystapic.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko