Skocz do zawartości

Zdjęcie

Praca + siłownia + SW - do oceny

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
LluKke

LluKke

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 255 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:KrK
    • Staż [mies.]: 4

    Heloł :)

     

    Otóż od jakiegoś czasu znowu zacząłem ćwiczyć na siłowni oraz planuję zapisać się na SW (mma w Szkole Walki Drwala). Pracuję też w ochronie, system 2 dni pracy i 2 dni wolnego, praca od 8 do 21 (13h, spacerowanie + monitoring). W pracy mam możliwość zjedzenia 2-3 posiłków, więc z dietą nie powinno być problemu ;) Zarówno praca jak i klub SW mam kilka minut od domu. Z pracy wracam ogólnie na pełnych siłach, jednakże jest to te 13h na nogach :P

     

    Do tej pory moim ulubionym systemem treningu było FBW i nim najczęściej ćwiczyłem, więc teraz możnaby zmienić na coś innego, myślałem o podziale całego ciała na dwa dni treningowe: ( czyli każda partia 1x w tygodniu, ale obawiam się, czy to aby nie za mało ?? )

     

    Liczba ćwiczeń na partię: 2-3

    Liczba serii: 3

    Liczba powtórzeń: 10-12

     

    I - cięższy - plecy, klatka, nogi

    II - lżejszy - triceps, biceps, barki, przedramię

     

    + SW 2x w tyg

    + bieganie 1-2x w tyg (kondycję tez trzeba robić ;) )

    + brzuch 1-2x w tyg

     

    Cel: delikatnie z masą w górę

     

    Jak myślę to wszystko pogodzić w cyklu dwutygodniowym::

    1 - praca

    2 - praca - przed wyjściem z roboty posiłek przedtreningowy i po powrocie do domu trening "I - cięższy"

    3 - SW

    4 - bieganie + trening "II - lżejszy" + brzuch

    5 - praca

    6 - praca - przed wyjściem z roboty posiłek przedtreningowy i po powrocie do domu trening "I - cięższy"

    7 - SW

    8 - bieganie + trening "II - lżejszy" + brzuch

    9 - praca

    10 - praca - przed wyjściem z roboty posiłek przedtreningowy i po powrocie do domu trening "I - cięższy"

    11 - SW

    12 - bieganie + trening "II - lżejszy" + brzuch

    13 - praca

    14 - praca - przed wyjściem z roboty posiłek przedtreningowy i po powrocie do domu trening "I - cięższy"

    itd.

     

    Jak się na takie coś zapatrujecie, będzie git ?

     

    Zastosować taki podział w treningu czy może lepsze byłoby inne rozbicie ? Lub ewentualnie zamianka z treningami I i II, polegająca na zastosowaniu treningu "II - lżejszego" po pracy, a "I - cięższego" w drugim dniu wolnym.

     

     

     

     

    Dieta - lekko na masę, bez jakiegoś zbędnego węglowodanowego przesadyzmu, ale z bilansem kalorycznym na +. Nie będzie problemu z trzymaniem michy, lubię dobre, zdrowe żarcie :)

     

     

     

    Co do suplementacji (nie wiem czy pisać od razu tutaj czy nowy wątek w stosownym dziale, ale chyba nie ma sensu od nowa wszystkiego rozpisywać :P ):

     

    - białko po treningu

    - carbo po treningu, SW i bieganiu

    - BCAA - po SW

     

    W szafce leży także:

    - jabłczan kreatyny

    - DAA z UNS

    - arginina

     

    Planuję zastosować suple z szafki, ale dopiero w maju/czerwcu jak będę pewien, że założony plan jestem spokojnie w stanie wykonać. Dodałoby się wtedy jeszcze np Beta-alaninę.


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko