Skocz do zawartości

Zdjęcie

Poziom testosteronu po metanabolu

- - - - - poziom testosteronu metanabolu matanabol testosteron

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#41
naja

naja

    NAJA KFD

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5212 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna

    Naja - Zapytaj o to chemika,może być świeżo po studiach,źródła dostępne dla Ciebie:
    http://pl.wikipedia....chodna_(chemia)


    Panowie większość znanych wam SAA to pochodne testosteronu. Poprzez szeroko pojętą modyfikację jego struktury chemicznej uzyskujemy inny związek "inny" do pewnego stopnia, bowiem wówczas jeśli możliwe jest cofnięcie reakcji i uzyskanie substratu wyjściowego o jako takiej "pochodnej" mówić nie musicie tzw. "reakcja równowagowa" (przykład CH3COOCH3+H2O==>CH3COOH+CH3OH)



    z chemicznego punku strikte prop enan i inne estry sa estryfikowanymi pochodnymi testosteronu. Ale fizjologicznie sa testosteronem a nie pochodna testosteronu. hydroliza uwalnia z czasteczki zestryfikowanej wolny testosteron i to on jest substancja aktywna, nandrolonu organizm nie potrafi sobie w prosty sposob tak zmodyfikowac aby uzuskac z niego strukture testosteronu i dlatego to jest zarowno z chemicznego jak i farmakologiczno/fizjologicznego punktu widzenia pochodna. 


    Simple application of only 10 mg results in a 5-fold increase da da da of methandienone/methandrostenolone of course była taka publikacja z wykresami,całkiem,wiele zmiennych brano pod uwagę - dużą liczbę królików doświadczalnych Mężczyźni z "research" jak i inni w sile wieku produkowali 4 - 14 mg/24h. Metanabol podawano enteralnie,parenteralnie. Meritum:
    Jedynie tabletki dawały zauważalny wzrost testosteronu na poziomie 5mg około 2,5x większy od średniej endogennej tego hormonu.

    Wyjasnij mi mechanizm ktory do tego doprowadza.
    • 0

    #42
    Electrohunter

    Electrohunter

      Ryjówkarz Kokardo-Aksamitny

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 18027 postów
  • Wiek: 43
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Czarnobyl
    • Staż [mies.]:
    Nie. To nie jest forum medyczne. Podchodzisz do tematu nie z punktu widzenia dopingu, myśląc w ten sposób to wszystko jest pochodną, tyle że naturalnego endogennego hormonu. My tu dyskutujemy o formach egzogennych które mają tą samą budowę cząsteczkową(wzory różnią się liczbą atomów węgla samego estru a nie modyfikacją samej cząsteczki) a różnica polega tylko na dodaniu estru odpowiedzialnego za czas aktywnego półtrwania. Jeśli jest estryfikowany to w dalszym ciągu jest to ta sama substancja czynna tyle że ma przedłużone działanie a tu jest napisane jak dla osoby która chce sobie poczytać o medycynie i to w nieścisły sposób bo estryfikacja nie polega tylko na dodaniu kwasów tłuszczowych. Przykładem niech będzie isobutyrate który jest estrem opartym na wodzie. To jak nazwać trenbolon? Pochodna pochodnej testosteronu? Przecież to zmodyfikowany nandrolon który już sam w sobie jest pochodną testosteronu. Jeszcze raz pisze, o estrach jako pochodnych można sobie dyskutować tylko porównując je z forma endogenną bazowego hormonu. Już sama forma egzogenna w czystej postaci w teorii może być nazwana pochodną bo przecież jest syntetycznym substytutem... I co z tą metą? Komu dałeś tu te hieroglify? Ile osób to zrozumie? Metanabol tak jak i testosteron oraz niektóre pochodne mają skłonności konwertowania w organiźmie do dihydrotestosteronu i to on przyłączając się do cebulek włosów blokuje dostęp tlenu przez co włos obumiera. Metabolity metandrostenolonu tam się nie odkładają, mają tylko wpływ na późniejszy rozwój przemian. I struktura włosa nie zostaje uszkodzona. Wypada po prostu włos któremu DHT ograniczył dopływ tlenu potrzebnego do życia i dalszego wzrostu. Dzięki chemii do LO pisałem tylko jeden egzamin. :*
    • 0

    #43
    SLIN

    SLIN

      bejbik on dzjus

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 24236 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:b/d
    • Miasto:nad jeziorem
    • Staż [mies.]: 3 mies

    5mg mety to około 2,5x więcej testo w organizmie. W wielkim przybliżeniu po wprowadzeniu do organizmu 5mg daje około 25-35mg testosteronu.

    Slin:
    Meta jest pochodną testosteronu więc jak każda inna pochodna np. prop czy enan - w mniejszym bądź większym stopniu jest androgenna.
    Meta znacznie odkłada się we włosach,może uszkadzać ich strukturę.

    co do mety temat mysle mozna zamknac cora wieksze bzdury czyli po 50 mg mety mamy 350 mg testo ed czy jak !!!!! co do pochodnych to glowa boli, wino tez jest pochodna testosteronu %)
    • 0

    #44
    husky999

    husky999

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 66 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z nienacka
    • Staż [mies.]: 70+

    co do mety temat mysle mozna zamknac cora wieksze bzdury czyli po 50 mg mety mamy 350 mg testo ed czy jak !!!!! co do pochodnych to glowa boli, wino tez jest pochodna testosteronu ;)


    "350" - w idealnych warunkach. Powyżej pisałem o LADME. Na ogół organizm zdrowego mężczyzny w sile wieku o wadze 70kg wyciąga z tego typu leku 1/3. Wyjątkiem będzie idiosynkrazja. Na dokładny opis nie mam czasu ani chęci. Możecie sobie czytać tutaj KLIK

    Stanozolol, commonly sold under the name Winstrol (oral) and Winstrol Depot (intra-muscular), was developed by Winthrop Laboratories in 1962. It is a synthetic anabolic steroid derived from testosterone, and has been approved by the FDA for human use.

    http://en.wikipedia....wiki/Stanazolol

    Tak "wino" również jest pochodną.
    C19H28O2==>C21H32N2O
    17ß-hydroksy-4-androsten-3-on==>7β-Hydroxy-17-methyl-5α-androstano[3,2-c]pyrazole

    Panowie upajacie się wyrażeniami których do końca nie rozumiecie.
    Tworzycie "pseudo-wiedzę" dla potrzeb forum. Kolega naja zupełnie się pogubił - argumentuje swoje niedociągnięcie losami środka w ustroju. Opisywałem czym są środki pozostające w stanie równowagi fizykochemicznej = w ampułce,pudełku...nie organizmie. Napisałem w poprzednim poście " o jako takiej pochodnej mówić nie musicie" wiedząc,że będzie to dla Was niezrozumiałe.
    Wypowiedź electro jest dla mnie nazbyt idiomatyczna - to właśnie przykład tej pseudonauki. Niby "dopingu" jako autonomicznej,ezoterycznej dziedziny która rządzi się innymi prawami niż te panujące w świecie biochemii.
    Doping jest integralną częścią medycyny,bez niej by nie istniał - nie zapominajcie o tym odcinając się od aksjomatów.Chemia jest chemią bez względu na Was.Pozdrawiam

    Edytowany przez husky999, 14 luty 2009 - 20:24 .

    • 0

    #45
    naja

    naja

      NAJA KFD

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5212 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    Masz racje z chemicznego punktu widzenia wiekszosc SAA jest pochodnymi testosteronu lub innych androgenow wystepujacych w szkalu syntezy androgenow wiec generalizowanie ze tylko testosteronu jest naciagnieciem Twojej przeolbrzymiej wiedzy ;) Paztym w niczym sie nie pogubilem bo mnie w tm temacie zupelnie nie interesuje co jest czyja pochodna i dlaczego bo to nie o tym temat. fakt jest taki ze estry testosteronu fizjologicznie odgrywaja role testosteronu a ogon estrowy nic tutaj nie zmieniai to jest ich podstawa dzialania i to odpowiada za jego uzywanie w kulturystyce. Ty sie uczepiles tej chemii i ekscytujesz sie tym bardzo.
    Nie udzieliles mi odpowiedzi w jak sposob stuktura methandrostenolonu, czyli z chemicznego punktu widzenia ketonu sadzac po koncowce -on ( ale jestem madry %) )zamienia sie magicznie, albo tudziez jakie enzymy przeprowadzaja takowa reakcje ze nagle pojawia sie testosteron.
    Aha przepraszam ze nie uzywam tkiego kwiecistego słownictwa mam nadzieje ze moja "chłopska" wymowa jest dla Ciebie zrozumiala, jesli nie to przepraszam uloze jakies wyszukane zdania- ale teraz poprostu mi sie nechce bo jem rybe %)
    • 0

    #46
    SLIN

    SLIN

      bejbik on dzjus

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 24236 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:b/d
    • Miasto:nad jeziorem
    • Staż [mies.]: 3 mies
    wykminilem ze moj testo to testo orginalne ale moj organizm produkuje enana czy propa %) bo sie pogubilem czy moze jakis calkiem inny testosteron a wstrzykujac enana badz propa wstrzykuje pochodna??? %) jakiej budowy jest moj testosteron skoro wszystkie egzo to pochodne %)
    za te 350 mg ed testosteronu pod wplywem mety to powinienes z miejsca bana wylapac naet jesli byly by warunki prozniowe na ziemi ;)
    • 0

    #47
    husky999

    husky999

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 66 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z nienacka
    • Staż [mies.]: 70+

    prop i enan nie sa pochodnymi testosteronu %)

    ==>

    Masz racje z chemicznego punktu widzenia wiekszosc SAA jest pochodnymi testosteronu lub innych androgenow

    fakt jest taki ze estry testosteronu fizjologicznie odgrywaja role testosteronu a ogon estrowy nic tutaj nie zmieniai to jest ich podstawa dzialania i to odpowiada za jego uzywanie w kulturystyce. Ty sie uczepiles tej chemii i ekscytujesz sie tym bardzo.

    ==> ;)
    "ogon estrowy" determinuje właściwości i cały proces dystrybucji s. aktywnej - dobrze o tym wiesz. Moim skromnym zdaniem ZMIENIA TUTAJ WIELE.
    Obniżę intelekt by mogła zaistnieć płaszczyzna naszego porozumienia,rak więc co następuje:
    W fizjologi człowieka prop czy enan nie występuje - podobnie jak kurczak.Kura w organizmie jest przede wszystkim białkiem. Na zewnątrz jednak jest kurą. Idąc Twoim tokiem rozumowania powinniśmy w sklepie prosić o białko zamiast o kurę,bo przecież w organizmie i tak będzie białkiem.

    Edytowany przez husky999, 14 luty 2009 - 21:45 .

    • 0

    #48
    naja

    naja

      NAJA KFD

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5212 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    Widze ze uwazasz ze glownym aspektem przymowania testosteronu w dopingu jest jego dystrybucja a nie wplyw na enchancering transkrypcji tak ? łapiemy sie za slowka?
    Twoje czepianie sie za slowa niczego nie dowiedzie, bo to ze SA sa pochodnymi testosteronu lub innych androgenow wie kazda osoba na tym forum.
    Ty niestety generalizujesz wszytko pod nomenklatoryke chemiczna. Glownym mechanizmem oddzialywania SAA na nasze miesnie jest wzmozona transkrypcja i czy bedzie to endogenny testosteron czy wstrzykniety w postaci zestryfikowanej- za glowny mechanizm przyrostu białek miesniowych odpowiedzialna jest czasteczka testosteronu- w przypadku nandrolonu czy metanabolu testosteron nie powstanie i ta substancja moduluje receptory jadrowe omijajac czesto blonowe receptory adrogenowe znajdujace sie np. w neuronach i inych komorkach nie bedace odpowiedzialne za enchancing transkrypcji. I dlatego jest bardzej anaboliczna anizeli androgenna.
    Czlowiek sobie wymyslil nazewnictwo i wg. jego prawidel ktore stworzyl enan jest pochodna- jesli o to Ci chodzilo to brawooo masz racje tak jest. Ale komorka ma szeroko gdzies to ze wg czlowieka regul propionat jest pochodna, bo ogon zostaje usuniety a odzialywuje dalej identyczna do endogennej czasteczka testosteronu, w przypadku nandrolonow, trenbolonu, metanabolu juz niestety tak nie jest bo jak napisalem wyzej zupelnie inna struktura tutaj rozdaje karty.
    Ja moge powiedziec ze enanthat testosteronu jest pochodna kwasu enantowego a reszta testosteronowa jest tylko alkilem ;)
    albo powiem ze metanabol jest pochodna lanosterolu- i co nie jest to prawda? tak mi sie zamarzylo aby przeprowadzic synteze z lanosterolu - tu zrdukuje, tam podmoenie rodniki i mietek jak ta lala z lanosterolu. Zapytaj chemika moze byc zaraz po studiach %)
    • 0

    #49
    SLIN

    SLIN

      bejbik on dzjus

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 24236 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:b/d
    • Miasto:nad jeziorem
    • Staż [mies.]: 3 mies
    powiem tyle rozmowa z Toba jest jak gadanie z lekarzem ogolnym cos wie z medycznego pkt widzenia ale jego wiedza jest malym odnosnikiem do tego co sie dzieje naprawde w zyciu , wiedza co to jest hcg i rozpisac moga kosmiczne zwiazki i wzory ale na pytanie odblok jak zrobic / odpowiec jest prosta takiego lekarza pory odblokuje Ci mydlo szare %) masz mozg 6 na 9 , ladna skladnie i zasob slownictwa wracaj na fora medyczne poniewaz Twoja wiedza nic nam nie mowi ,to tak jak chlopak na wsi pyta sie jak dojic krowe a Ty mu tlumaczysz budowe mleka od podstaw na podstawie chemi

    wino jest pochodna dihydr nie testosteronu i tak w kolko mozna pisac ;)
    • 0

    #50
    kolo333

    kolo333

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPip
    • 1882 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 0
    Nie lepiej schrupac kilka tabletek i udac sie na badania poziomu testosteronu? ;)
    • 0

    #51
    Electrohunter

    Electrohunter

      Ryjówkarz Kokardo-Aksamitny

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 18027 postów
  • Wiek: 43
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Czarnobyl
    • Staż [mies.]:
    husky999... %) Po wypowiedziach widać że każdy zrozumiał zagadnienie właśnie z wyjątkiem Ciebie.
    Argumentacja jest na tyle dobitna że nie ma sensu nikogo posądzać tu o pseudo wiedzę i ironizować bo to nie ładnie.
    Szkoda Twoich nerwów. %) Ps: Słownik masz taki że tracisz czas na kfd bo tu siedzą zwykli ludzie, startuj w olimpiadzie. Masz tam duże szanse na sukcesy i życzę ich Tobie.
    • 0

    #52
    Luk1985

    Luk1985

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3066 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 30
    kolo niestety taka mozlwsc bede miec za jakis czas dopiero ale zczystej ciekaowsic pojde na to badaie :)
    • 0

    #53
    naja

    naja

      NAJA KFD

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5212 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    husky a czy deka tez jest pochodna testo??
    • 0

    #54
    Luk1985

    Luk1985

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3066 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 30
    jej zaspamowaliscie mi temat :(

    a powazniej, ostatnie posty srednio sie maja do tego o co pytalem ale tez ciekawie bo po czesci jest to jednak zgodne z tematem. druga sprawa to zeby forum sie rozwijalo to trzeba ruszac nowe problemy a nie tylko rozpisywac cykle z gainera i kreatyny

    na syFiaytm forum jeden z chlopakow napisal ze tutaj poprostumeta wyszla jako testosteron ;) a jako ciekawostka :)

    http://i41.tinypic.com/2i12id1.jpg
    • 0

    #55
    SLIN

    SLIN

      bejbik on dzjus

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 24236 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:b/d
    • Miasto:nad jeziorem
    • Staż [mies.]: 3 mies
    Luk wbiles enana i zrobiles badanie na testo zeby udowodnic ze meta podniosla wartosc chyba to glupie co??? ;)
    EDIT; ja wale byki nachalnie bo tylko tu mam do czynienia z jezykiem polskim (pisanie) jest jeszcze DYSLEKCJA i td dlatego ktos idzie na chemie a inny na polonistyke ale jednemu nic nie brakuje do drugiego
    ja skladam maszyny ;)
    uwierz mi wiekszosc lekarzy ogolnych ma mniejsza wiedze od polowy userow tego forum czy to doping ,dieta,suplementacja pomijam chemikow jak kolega wyzej ktory wpisuje opowiedania z krypty oparte o wzory chemiczne ,ktore nic nie mowia przecietnemu czlowiekowi , to ze ktos skladnie pisze i obiera piekne slowa nie znaczy ze jest kumaty w temacie ,dobra gadka to 100% sukcesu popatrz na rzad!!!
    • 0

    #56
    Luk1985

    Luk1985

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3066 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 30
    mehehe pogunlem sie.
    SLin zrobilem badine zeby wyczaic czy ie mam wyjebki testosteronu. Wynik wyszedl o wiele wyzszy niz norma ale ktos inny posial mi watpliwosci ze meta podnosi testosteron.

    Electro co do postow pousuwaj tylko te typowo spamerskie ;)

    np

    CYTAT(BadBoyTomek. @ 15-02-2009, 17:34) *
    Sorry luk za spam.
    Glupio by bylo,by jakikolwiek forumowicz sugerowal sie iloscia postow lub statusem na forum.
    A jeszcze gorsze by tylko dwie osoby w tym dziale mialy ostatni glos.
    Naja tez robi bledy w postach i to najgorsze ze to nie sa ortograficzne.
    wiec propunje zemienic w profilu wyniar bicebsa na wyksztalcenie a wage na wykonywany zawod.
    bedzie wiadomo z kim sie pisze :)
    • 0

    #57
    ~Gieksiarz

    ~Gieksiarz

      Super spamer

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8142 postów
  • Wiek: 50
    • Płeć:b/d
    ja może w streszczeniu.

    meta podnosi testosteron egzogenny pośrednio słabiej i mniej efektywnie niż niz testosteron.

    testosteron podnosi szybko natychmiast poziom testa - to jest logiczne
    jak to ze Obama wygrał wybory w USA.

    Miłej dyskusji życzę elicie KFD.
    • 0

    #58
    naja

    naja

      NAJA KFD

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5212 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    Tutaj masz wszystkie metabolity jakie moga powstac z metki i zaden testosteron z niej nie powstanie.
    SK argumentuj bo tak to jest czcze gadanie ;)

    Załączone pliki


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko