Skocz do zawartości

Zdjęcie

Powrót do treningów

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
P4Pbonus

P4Pbonus

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Witam. Potrzebuje pomocy już 3 miesiąc trwa mój powrót do sportu miałem 8 miesięcy przerwy(kontuzje) w tym czasie sporo utylem trenuje 3, 4 razy w tygodniu. Siłownia 2x w tyg raz lub dwa razy trening bokserski. I problem jest taki że gdy cwicze z ciężarem (fbw albo stacyjny. Nie uzywam dużych ciężarów)to na treningu bokserskim jestem ociezaly i sztywny myślałem że to przez tą przerwe ale dwa miechy minely i dalej to samo jeden pozytyw był taki że schudłam 6 kilo. Więc postanowiłem odstawić ciężary zastapilem to jazda na rowerze i gra w pilke i już po dwoch tygodniach dynamika się poprawiła. Tylko ze lubię cwiczyc na silce i pomaga mi to też lecieć z wagi. Więc proszę o pomoc bo jestem w kropce jaki trening stosowac?
Dieta jest
Staż 8 lat
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57600 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120

    Zmień trening na siłowni, tak, aby był ukierunkowany bardziej pod SW.

     

    Tu znajdziesz przykładowe plany treningowe: https://www.kfd.pl/p...walki-f121.html


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników