Skocz do zawartości

Zdjęcie

Powrót na siłownię po 6 miesiącach

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
paraglider

paraglider

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 94 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Krk
    • Staż [mies.]: 70
    Witam! Nie ćwiczyłem od 6 miesięcy. Masa spadła 6-8kg z mięśni dość widocznie zmniejszając gabaryty. Brzuch za to przeciwnie, ma się świetnie (czyli źle) - tłuszczyk konkret, a był kaloryfer ;/ Wygląda to okropnie. Zanim przestałem ćwiczyć robiłem push&pull 4x w tyg. Mam za sobą kilka cykli na kreatynie, jednak na tym etapie odpada kreatyna. Muszę się porządnie rozćwiczyć. Problem w tym, że studiuję dość czasochłonny kierunek i 4 razy w tygodniu nie dam rady ćwiczyć. Max 2-3. Jaki trening proponujecie w tej sytuacji? Jakaś ogólnorozwojówka?

    Zły dział, ale żeby nie zakładać drugiego wątku i się powtarzać... Jakie suplementy wrzucić na tym etapie? Potrzebuję jakiegoś super-hiper-mocnego stymulantu przedtreningowo by wykorzystać trening w pełni. Jestem dość zaawansowany jeśli chodzi o substancje pobudzające. Mogę iść spać po kilku kawach więc nic nie będzie za mocne. Aktualnie mam przerwę z kofeiną, żeby znów mogła działać efektywnie. Po tej przerwie bym wrzucił jakiś suplement pobudzający. Liczę na propozycję.
    Ponadto może jakieś BCAA? hmb?

    pozdrawiam..
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    GIT OLO

    GIT OLO

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 67 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4 Lata
    ACT proponuje,a z supli to coś na uzupełnienie diety bialko i gejner jakiś jedz wedle braków... inne suple jka sie rozruszasz
    • 0

    #3
    paraglider

    paraglider

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 94 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Krk
    • Staż [mies.]: 70
    dzieki. od poniedzialku sprobuje act. nie zaszkodzi. wlasciwie to juz tak od 2 miesięcy przekladam powrot na silke z poniedzialku na poniedzialek i jak wracam do akademika to jestem wyczerpany. ale teraz juz na powaznie trzeba sie brac za siebie.
    • 0

    #4
    eeetam

    eeetam

      ZJADAM TYNK ZE ŚCIAN

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2452 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 120
    2-3 razy w tygodniu? Jak się rozruszasz proponuję powrót do p&p. Świetne połączenie doskonale nadające się również na 2 dni treningowe w tygodniu. Odpowiednie dopasowanie intensywności (a w tym treningu wyjątkowo łatwo manipulować tą zmienną) i masz super trening zajmujący tak niewiele czasu - w sam raz dla studenciaka. 30-40 minut na pewno sobie wygospodarujesz.

    Edytowany przez eeetam, 15 kwiecień 2010 - 10:02 .

    • 0

    #5
    paraglider

    paraglider

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 94 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Krk
    • Staż [mies.]: 70

    2-3 razy w tygodniu? Jak się rozruszasz proponuję powrót do p&p. Świetne połączenie doskonale nadające się również na 2 dni treningowe w tygodniu. Odpowiednie dopasowanie intensywności (a w tym treningu wyjątkowo łatwo manipulować tą zmienną) i masz super trening zajmujący tak niewiele czasu - w sam raz dla studenciaka. 30-40 minut na pewno sobie wygospodarujesz.


    dzięki wielkie. skorzystam z tej propozycji. pozdrawiam.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko