Skocz do zawartości

Zdjęcie

Powrót do treningów po rocznej przerwie - trening do oceny

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
david666

david666

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 10 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce
    • Staż [mies.]: 3 lata

    Witam wszystkich. Po roku przerwy chcę wrócić do regularnych treningów. Wcześniej trenowałem 'zawodowo' lekkoatletykę, treningi 6/7 razy w tygodniu więc nie było opierdalania się. Moim celem na najbliższy czas jest nabranie troszkę masy i rzeźba, ale bez masowania, wszystko stopniowo, chcę suchą masę. Wrzucam mój plan treningowy na przyszły miesiąc i proszę o ewentualne korekty lub porady.

     

    Będę ćwiczyć co drugi dzień.

    6km bieg, ćwiczenia sprawnościowe i potem ćwiczenia z tych trzech filmików: , i plus jeden raz w tygodniu basen.

     

    Chcę wspomnieć iż nie jest to stricte trening na masę lub rzeźba ale według mnie jest idealnym wprowadzeniem do cięższych treningów. Masa startowa 65kg. Myślę nad zakupem BCAA. Wrzucam moje aktualne zdjęcie.

    Załączone pliki


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    lMAGO

    lMAGO

      Zbanowany

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 27663 postów
  • Wiek: 99
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piźdichowo dolne

    Lepiej by było, byś od razu zaczął chodzić na siłkę. Jeśli z jakiś powodów nie chcesz, lub nie możesz ułóż sobie plan domatora
    http://www.kfd.pl/tr...tora-62963.html
    http://www.kfd.pl/cw...o-ciala-76.html
    http://www.kfd.pl/tr...ztem-18691.html

     

    Te plany z filmików to w większości strata czasu.

    Jakość nabranej masy zależy głównie od diety. Zresztą nawet jest takie powiedzonko "jak jesz, tak wyglądasz" ;)


    • 0

    #3
    david666

    david666

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 10 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce
    • Staż [mies.]: 3 lata

    Lepiej by było, byś od razu zaczął chodzić na siłkę. Jeśli z jakiś powodów nie chcesz, lub nie możesz ułóż sobie plan domatora
    http://www.kfd.pl/tr...tora-62963.html
    http://www.kfd.pl/cw...o-ciala-76.html
    http://www.kfd.pl/tr...ztem-18691.html

     

    Te plany z filmików to w większości strata czasu.

    Jakość nabranej masy zależy głównie od diety. Zresztą nawet jest takie powiedzonko "jak jesz, tak wyglądasz" ;)

     super :) dziękuje za to co wrzuciłaś ;> a możesz mi jeszcze wrzucić coś z dietką żeby ta sucha masa była..


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko