Skocz do zawartości

Zdjęcie

Powrót do treningu - duża aktywność/brak czasu

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Mr-Nobody

Mr-Nobody

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPip
  • 682 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Elbląg
    • Staż [mies.]: 22+

    Witam wszystkich po długiej przerwie.
     
    Mam kilka pytań.
     
    W tamtym roku pracowałem w sezonie w restauracji nad morzem przez miesiąc, 10-12h dziennie. Przez 3 miesiące waga spadła z 85 do 65kg razem ze wszystkim co mi się udało "wyrobić", od tamtego czasu mam przerwę od siłowni, nie miałem wtedy czasu ani sił na treningi, potem już mi się zwyczajnie nie chciało. Co prawda trochę tych mięśni zostało, ale lekko się ulałem, waga aktualna 76kg. Biorąc pod uwagę doświadczenie z tamtego roku, myślę, że łącząc treningi z dużą aktywnością fizyczną podczas dnia, uda się osiągnąć dobrą sylwetkę. 
     
    Teraz pytanie, w co celować? Najlepszym wyborem będzie szybkie FBW 3 razy w tygodniu lub co drugi dzień. Teraz pytanie jak powinien ten trening wyglądać, aby trwał możliwie jak najkrócej i angażował najwięcej mięśni?
     
    Druga sprawa to został mi jeszcze Bombshell, który ma ważność do grudnia tego roku i kreatynę od KFD ważną jeszcze ponad rok, oba były otwarte. Nada się to jeszcze?
     
     
    Udało mi się rozpisać coś takiego:

     

    Spoiler

     

    Zastanawiam się tylko czy w B nie zamienić podciągania hantli w opadzie na ściąganie drążka na wyciągu. Wiem, że lepiej drążek, ale z podciąganiem jest słabo.


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko