Skocz do zawartości

Zdjęcie

Powrót do redukcji i treningów

- - - - - redukcja przerwa węglowodany low carb tarczyca

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
PrawieKOX

PrawieKOX

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPip
  • 388 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań
    • Staż [mies.]: 01/14~

    Cześć! Mam kilka wątpliwości, może pomożecie mi je rozwiać. Słowem wstępu, jakoś na początku redukcji luty/marzec rozwaliłem sobie plecy, co spowodowało na początku treningi połowiczne przez dokuczający ból, a później całkowitą przerwę. Nie ruszałem się wcale, diety też nie trzymałem. Skończyło się tak, że schudłem, owszem, ale nie ubyło (lub minimalnie) tłuszczu. Od jakiegoś czasu zamierzam znowu zacząć ale jakoś mi to nie wychodzi, brak chęci i ogólna rozpacz. Postanowiłem wyredukować się maksymalnie, chociażby przez całe wakacje i wraz z początkiem nowego semestru wejść na reverse i trzymać się na nim cały rok.

     

    1. Przez ostatnie badania wyszło że mam podwyższony poziom aTPO (niedużo ale jednak). Lekarka powiedziała że prawdopodobnie hashimoto (więcej będę wiedział po badaniach). Czy w takim wypadku wymagana jest jakaś szczególna dieta? Czy wpływa to w jakiś sposób na odchudzanie/masowanie? Może ktoś też to ma, nie zaszkodzi zapytać. 

     

    2. Dieta - wyliczone 3400 kcal, jednak tyle na pewno nie jadłem przez ten okres niećwiczenia, więc postanowiłem jeść 2500-3000kcal.

    Ograniczyłem też węglowodany do 150-180g. Podwyższyłem białko i trochę tłuszcze. Jem głównie mięsa/ryby/jaja/twaróg chudy, dużo warzyw, na obiad trochę ryżu brązowego/zwykłego. Jem 3-4 razy dziennie bo tak po prostu mi wygodnie. Czy takie rozwiązanie jest ok?

     

    3. Trening - na początku myślałem nad splitem 3x w tygodniu, wiem że polecacie fbw/p&p ale te treningi zbyt szybko mnie wykańczają, tzn pierwsze partie robię 110% a na resztę brakuje sił/ochoty. Chyba bardziej preferuję krócej a częściej. Codzienne trenowanie jednej partii byłoby okej na redukcji? Tzn. 5-6 treningów w tygodniu + cardio. Byłbym w rytmie przez cały tydzień. Łatwiej byłoby mi dopasować posiłki i odżywiać się regularniej. 

    ewentualnie jaki inny trening, żebym mógł trenować codziennie.

     

    4. Cardio - po treningu, powiedzmy na początku 10 minut codziennie (hiit?) i co tydzień dokładać jakąś wartość. Jaką?

     

    Zapomniałem, 22 lata, 96kg, 196cm. Chce zrzucić to 6 kg przynajmniej, a później masować z głową cały rok.

    Nie wiem czy wspomniałem o wszystkim o czym chciałem wspomnieć, jak mi się coś przypomni to dopiszę. Czekam na wasze opinie.


    Edytowany przez PrawieKOX, 18 czerwiec 2015 - 18:04 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko