Skocz do zawartości

Zdjęcie

Powiekszone wezly chlonne na dopingu?

- - - - - Ginekomastia doping

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Dragonsoul

Dragonsoul

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 397 postów
  • Wiek: 42
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Ipswich,England

    Witam.

    Mam pytanko.

    Jestem na cyklu juz od 12 dni i czuje ze z lewej strony mam powiekszone wezly chlonne pod pacha czy to ma jakis zwiazek z ginekomastia?

    Czy to moze byc efekt tescia?

     

    Moze czas zaczac brac Nolvadex?

     

    Prosze o odpowiedzi.


    • 0

    #2
    xwojaxx

    xwojaxx

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1113 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Katowice
    • Staż [mies.]: 5 lat

    Węzły chłonne z ginekomastiom nijak się mają do siebie ale powiększone węzły chłonne mogą świadczyć o jakiejś chorobie lub po prostu tak organizm reaguje na niektóre leki np teścia najlepiej to odstaw go. Mi kiedyś jednego węzła chłonnego wycinali z szyi bo narośl mi sie zrobiła do badania ale na szczęście jestem zdrowy


    • 0

    #3
    Dragonsoul

    Dragonsoul

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 397 postów
  • Wiek: 42
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Ipswich,England

    Niewiem czy to od tescia wlasnie.Miesiac temutez z tej samej storny mialem spuchniete wezly chlonne dlatego sie pytam czy ktos mial podobne symptomy. 

     

    Co do gino to sutki mnie bola to od tescia napewno,grugek czy innych zmian niema tylko pobolewaja.

     

    Szkoda by mi teraz bylogy przerywac cykl.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko