Skocz do zawartości

Zdjęcie

powiększenie klaty

- - - - - powiekszenie klaty

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
CROCCO

CROCCO

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 334 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:3 karton na prawo
    • Staż [mies.]: 14
    kiedyś mi sie o uszy obiło że można powiększyc klate zakładając jakis pas na nią i biegac :-) albo kładąc jakieś obciążenie np książki i głęboko oddychając :lol: :-) to jest możliwe??
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Bzium

    Bzium

      Transcendancer

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8949 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:GB
    • Staż [mies.]: rośnie
    :-)%):lol:


    Nie mogłem się powstrzymać
    • 0

    #3
    Wodzuluki

    Wodzuluki

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 654 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Ciechanów
    • Staż [mies.]: 2008
    :-)
    gdzie o tym uslyszales? :lol:
    • 0

    #4
    CROCCO

    CROCCO

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 334 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:3 karton na prawo
    • Staż [mies.]: 14
    kumpel mi kiedyś mówił... bo biega i tak też na poprawe kondycji robił :-)

    ale mi czasami BANA nie dajcie za te pytanie :lol:
    • 0

    #5
    zlukass

    zlukass

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPip
    • 1186 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kędzierzyn-Koźle

    kumpel mi kiedyś mówił...

    chyba czas na zmiene znajomych :-)
    pierwsze słysze, ale to wielka bzdura.
    • 0

    #6
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57595 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    To nieprawda. Mozna robic tzw. breath squats. Zakładasz ciezar z jakim normalnie robisz 10 powt w przysiadzie, ale robisz 20 stosujac serie przerywane, w czasie przerw głeboko oddychasz. W teorii ma to powiększyć objętość klatki, jak jest w praktyce to nie wiem.
    • 0

    #7
    VeiR

    VeiR

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 484 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Pruszków
    • Staż [mies.]: S
    to juz predzej, powiekszy sie i wzmocni przepona od glebokich wdechow... jak tak to zacznij cwiczyc nurkowanie bez aparatury... :-D
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko