Skocz do zawartości

Zdjęcie

powerbuilding? wieczna motywacja!

* * - - - 21 głosów

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#61
-Damian

-Damian

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3271 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna

    wszystkie przyzwolenia powinny być surowo karane

    Co takiego?


    • 0

    #62
    luk604

    luk604

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4409 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Katowice

    No a ja jestem homofobem. Generalnie nie obchodzi mnie to, kto i co robi u siebie w domu, to jego życie i gówno mi do tego. Nie mniej jednak tak jak napisałeś. Nie mam ochoty tego oglądać i być przymuszany do oglądania i akceptowania. I tyczy się to zarówno kobiet, jak i mężczyzn.

     

    @NieDyskutuj, powiem ci, że niestety chyba nie masz racji. Tzn. dalej są tacy jak ja(i chyba ty), "zacofani", ale coraz więcej jest tych, którzy chcą być "nowocześni". Ja czuję się w chwili obecnej dyskryminowany, z powodu mojego braku akceptacji. A to podobno oni są dyskryminowani.


    • 0

    #63
    Las3k

    Las3k

      wieczna beka z supleboyów xD

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8384 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:DŻUMANDŻI

    @NieDyskutuj, powiem ci, że niestety chyba nie masz racji. Tzn. dalej są tacy jak ja(i chyba ty), "zacofani", ale coraz więcej jest tych, którzy chcą być "nowocześni". Ja czuję się w chwili obecnej dyskryminowany, z powodu mojego braku akceptacji. A to podobno oni są dyskryminowani.

    Chodziło mu raczej o to, że samo to sformułowanie nie ma sensu.
    A poglądy ma dobre.
    On, Ty, Antek, ja uważam podobnie.
    Więc skąd tyle tęcz na fejsbuku? Ja takich ludzi nie znam, nie widuję. Słabo mi się robi jak czytam te "tolerancyjne" komentarze, a na niektórych profilach są ich setki.


    • 0

    #64
    antek098

    antek098

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2061 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    Co jak co ale co by się nie działo widok dwóch facetów =
    Wstręt, dwóch Lasek = spoko, mogę się dołączyć? :-D

    no to jest przejaw 200% hetero, ale jakbyś był laską to prawdopodobnie ucieszyłby Cię widok 2 batów, ale jako, że masz nie logiczny umysł w dodatku słabo sformatowany to zapewne byś zaprzeczał i mówił, że Ci się to nie podoba jednocześnie mając kisiel w majtkach. 

     

     

    Antek, popieram Cię w 100%.
    Moje poglądy są dosyć skrajne jednak uważam ,że " Nie będzie dyktatury gejowskiej w tym kraju " a wszystkie przyzwolenia powinny być surowo karane. Wnioskując, jestem homofobem? Jeżeli uważacie ,że moje poglądy za tym idą to tak, jestem w 100% homofobem i powinno się tępić wszystkie zachowania homoseksualne.

    Nie no aż tak daleko bym się nie posuwał we wnioskach. 
    Jesteś homofobem bo jesteś w wieku dorastania i na swój sposób każdy brudas czy gej jest dla Ciebie obiektem do szykany i używania sobie i ja to rozumiem, bo chyba każdy przez to przechodził, ale sprawa nie jest tak płytka słuchaj. 

    Bo co można powiedzieć już np o biseksualistach? ich też byś karał? no ma chłop rodzinę, ale od czasu do czasu lubi być uległą Pamelcią jak żona nie widzi %) co w takim wypadku? 

    w ogóle wszystkie te dewiacje bo inaczej tego nazwać się nie da, wzięły się z chorego ustroju jakim jest demokracja. Wiekszość się zgadza to trzeba akceptować, a ja pytam : po co dopuszczać większość do głosu? to cholernie niebezpieczne... 4 żuli będzie miało więcej do powiedzenia niż 1 profesor uniwersystetu w systemie demokratycznym, tylko dlatego, że stanowią większość. Gdyby pojawiła się grupka pedofilii, która głośno by manifestowała swoje poglądy i ktoś chciałby to wcielać w życie to mielibyśmy tu drugi Starożytny Rzym, na szczęście "jeszcze" świat się tak daleko nie posunął...powiedzmy.... 


    • 1

    #65
    SeiteN

    SeiteN

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3112 postów
  • Wiek: 20
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 11+SW

    no to jest przejaw 200% hetero, ale jakbyś był laską to prawdopodobnie ucieszyłby Cię widok 2 batów, ale jako, że masz nie logiczny umysł w dodatku słabo sformatowany to zapewne byś zaprzeczał i mówił, że Ci się to nie podoba jednocześnie mając kisiel w majtkach. 

     

     

    Nie no aż tak daleko bym się nie posuwał we wnioskach. 
    Jesteś homofobem bo jesteś w wieku dorastania i na swój sposób każdy brudas czy gej jest dla Ciebie obiektem do szykany i używania sobie i ja to rozumiem, bo chyba każdy przez to przechodził, ale sprawa nie jest tak płytka słuchaj. 

    Bo co można powiedzieć już np o biseksualistach? ich też byś karał? no ma chłop rodzinę, ale od czasu do czasu lubi być uległą Pamelcią jak żona nie widzi %) co w takim wypadku? 

    w ogóle wszystkie te dewiacje bo inaczej tego nazwać się nie da, wzięły się z chorego ustroju jakim jest demokracja. Wiekszość się zgadza to trzeba akceptować, a ja pytam : po co dopuszczać większość do głosu? to cholernie niebezpieczne... 4 żuli będzie miało więcej do powiedzenia niż 1 profesor uniwersystetu w systemie demokratycznym, tylko dlatego, że stanowią większość. Gdyby pojawiła się grupka pedofilii, która głośno by manifestowała swoje poglądy i ktoś chciałby to wcielać w życie to mielibyśmy tu drugi Starożytny Rzym, na szczęście "jeszcze" świat się tak daleko nie posunął...powiedzmy.... 

    Hhahahahaahhaa

    Kozak wypowiedz!! hahaha

     

    Tak karałbym to, według mnie w tym wypadku również jest to dewiacja dla mnie taka sama jak choćby zoofilia


    • 0

    #66
    antek098

    antek098

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2061 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    Hhahahahaahhaa

    Kozak wypowiedz!! hahaha

     

    Tak karałbym to, według mnie w tym wypadku również jest to dewiacja dla mnie taka sama jak choćby zoofilia

    no to też nie tak działa, słuchaj
    bo masz te zoofilię, koprofilię, pedofilię - choroby, zaś homoseksualizm jest SEKSUALIZMEM a nie FILIĄ - z punktu widzenia nauki to nie jest choroba, tylko taka Twoja orientacja traktowana na równi z heteroseksualizmem. Czyli wyleczyć tego nie można i OK ja to rozumiem, ja na to przyzwalam, nikomu w dupę nie zaglądam, niech sobie działają i się penetrują na wylot %)

    ALE jak już dochodzi do pewnych żądań jak np zawarcie małżeństwa czy adopcja dzieci to to już jest pewne wymuszanie....pewne ponaglanie społeczeństwa i na to zgody nie przyzwalam. 


    • 1

    #67
    SeiteN

    SeiteN

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3112 postów
  • Wiek: 20
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 11+SW

    no to też nie tak działa, słuchaj
    bo masz te zoofilię, koprofilię, pedofilię - choroby, zaś homoseksualizm jest SEKSUALIZMEM a nie FILIĄ - z punktu widzenia nauki to nie jest choroba, tylko taka Twoja orientacja traktowana na równi z heteroseksualizmem. Czyli wyleczyć tego nie można i OK ja to rozumiem, ja na to przyzwalam, nikomu w dupę nie zaglądam, niech sobie działają i się penetrują na wylot %)

    ALE jak już dochodzi do pewnych żądań jak np zawarcie małżeństwa czy adopcja dzieci to to już jest pewne wymuszanie....pewne ponaglanie społeczeństwa i na to zgody nie przyzwalam. 

    Niedługo przybierze to większa skale i zobaczycie co się bedzie dziać...
    USA - legalizacja, teraz pewnie Francja, Anglia itd...

    Jeżeli przyzwalasz na prywatne "działania" to przyzwalasz na działania publiczne bo będzie to ciągnąć za sobą konsekwencje.


    • 0

    #68
    antek098

    antek098

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2061 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    zbieram się do pracy a później coś wypadałoby przyklamocić spalić zaległe kalorie :-) 


    • 0

    #69
    Serafin

    Serafin

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 1122 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bielsko-Biała

    no to też nie tak działa, słuchaj
    bo masz te zoofilię, koprofilię, pedofilię - choroby, zaś homoseksualizm jest SEKSUALIZMEM a nie FILIĄ - z punktu widzenia nauki to nie jest choroba, tylko taka Twoja orientacja traktowana na równi z heteroseksualizmem. Czyli wyleczyć tego nie można i OK ja to rozumiem, ja na to przyzwalam, nikomu w dupę nie zaglądam, niech sobie działają i się penetrują na wylot %)

    Moim zdaniem to jest kwestia tego, że pedofilia, zoofilia, nekrofilia itd. to są sytuacje, kiedy wykorzystuje się coś/kogoś bez jego zgody, a więc jest to gwałt, wykorzystywanie, generalnie działanie krzywdzące, czyli zbrodnia. Homoseksualizm wymaga zgody drugiej osoby, więc dlaczego społeczeństwo tępi takie zachowania? Sami wówczas powinni być karani. Spore ograniczenie umysłu homofobów.

     

    Co innego zgoda na wychowywanie dzieci przez osoby tej samej płci. Uważam, że homoseksualiści powinni mieć prawa do legalnego związku, ale nie jestem za wciąganiem w to adopcję dzieci, ponieważ może to, niestety, wyrządzić szkody na umyśle dziecka, a przez resztę społeczeństwa może nawet fizyczne.

     

    Gdybyśmy jednak żyli w idealnym świecie, gdzie każdy może wybrać sobie orientację seksualną, społeczeństwo dba tylko o własne i nikt nie wyrządza nikomu krzywdy pod żadnym pozorem, to nie widziałbym przeciwwskazań, ponieważ nikt by na tym nie ucierpiał - ani ja, ani społeczeństwo, ani dziecko, ani "rodzice", a nawet żyłoby się wszystkim szczęśliwiej.

     

    No, nie żyjemy w takim świecie krótko mówiąc, więc legalne związki = spoko, ich sprawa i ich prawa do szczęścia i chociaż rozumiem pragnienie do wychowywania dzieci przez nich, to jednak NIE, bo może się to źle skończyć.

     

    Nie wyczerpałem tematu swoich poglądów, ale mam nadzieję, że wystarczająco je nakreśliłem. Jestem za tym, żeby każdy miał prawo do szczęścia, więc jeśli ktoś do szczęścia potrzebuje oficjalnego związku z osobą tej samej płci, dla mnie to jest OK, ale nie może do szczęścia potrzebować możliwości do wychowywania dzieci, bo wymagają wtedy robienia z dziecka eksperymentu społecznego.

     

    Nie jest jednak czarno na białym dla mnie wszystko. Potrafię sobie wyobrazić sytuację, która prawdopodobnie się zdarzyła, że dwóch panów dostaje w ręce jakieś dziecko (np. mama umarła, są biedni i nie ma go kto wychowywać), a więc za wszelką cenę się starają zapewnić dziecku dom, posiłek itd. i dziecku krzywda się nie dzieje, ponieważ jest w opiece dwóch, inteligentnych, dobrych LUDZI (!), którzy dali mu szansę na normalne życie, nie w domu dziecka na przykład.

     

    Moim zdaniem problem leży bardziej w społeczeństwie, ograniczeniu ludzi, ich nietolerancji, niż w domaganiach się przesadnych praw przez homoseksualistów, a przynajmniej wydaje mi się, że taki jest ogół sprawy, ale na pewno ci drudzy również sporo grzechów mają, dlatego nie powinno się ogólnikowo patrzeć na to wszystko. Każdy człowiek jest inny, a dla mnie, koniec końców, wszystko rozchodzi się o BYCIE DOBRYM, a więc życie w taki sposób, żeby było się szczęśliwym i uszczęśliwiało osoby dookoła.

     

    A więc jestem za tym, żeby każdy mógł być szczęśliwy pod warunkiem niekrzywdzenia innych.


    • 1

    #70
    kozza

    kozza

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2435 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wieliczka

    Tu nie chodzi nawet o to, że dziecko dwóch ojców będzie tępione w szkole/życiu, tylko o wyniesienie z domu dobrych wzorców funkcjonowania rodziny. Każdy człowiek potrzebuje zarówno wzorców męskich, damskich, jak i wzorca relacji damsko-męskiej na przykładzie rodziców. Wprawdzie dzieci wychowywane przez samotnego rodzica nie mają bezpośredniego dostępu do tego ostatniego wzorca, jednak mogą go czerpach z dalszej rodziny, TV, rodziców innych dzieci - i de facto "nadrobić" to czego nie ma w domu. Natomiast dziecko wychowywane przez homoseksualistów nie będzie miało potrzeby poszukiwać wzorca damsko-męskiego poza domem, bo jego miejsce zastąpi wzorzec homoseksualny, który może dziecko okaleczyć społecznie i utrudnić (a nawet uniemożliwić) późniejsze założenie heteroseksualnej rodziny.

     

    Legalne związki - jak najbardziej, nikomu to nie szkodzi. Lipne związki dla kredytów? Teraz mamy lipne spółki, co za różnica. Natomiast nie pozwalajmy homoseksualistom robić tego, czego nie są w stanie zrobić dobrze - wychowywać dzieci. Tak jak nie każdy musi być w życiu profesorem fizyki, albo mistrzem świata w sporcie - bo po prostu nie ma predyspozycji, tak nie każdy musi być rodzicem, skoro natura postanowiła inaczej.


    • 2

    #71
    Serafin

    Serafin

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 1122 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bielsko-Biała

    Z mojej strony zgoda. Ale na pewno istniałyby przypadki, gdzie wychowywane dziecko byłoby hetero, bo takie by się urodziło, w kobiet w rodzinie miałoby dużo, i wszyscy żyliby w zgodzie. Jak powiedziałem, jestem na NIE, ale trochę współczuję homoseksualistom, którym marzy się dom, rodzina i potrafiliby wychować normalne, zdrowe dziecko (bez różnicy jakiej orientacji, to ponoć jest wrodzone) i nie mają nic do gadania.

     

    Po prostu nie patrząc na podziały, współczuję dobrym ludziom, którzy zła wyrządzać nie chcą, a dobra nie mogą.


    • 0

    #72
    kozza

    kozza

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2435 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wieliczka

    Orientacja jest wrodzona, owszem, ale społeczna umiejętność stworzenia zdrowej relacji z osobą płci przeciwnej już nie do końca. Co do współczucia tym, którzy by chcieli a nie mogą - niestety takie jest życie. Chyba każdy ma marzenie, którego nie jest w stanie z niezależnej od siebie przyczyny zrealizować.

     

    Jeśli chodzi o to, że prawdopodobnie większość homoseksualnych rodzin byłoby jednak szczęśliwych - owszem, jednak czy jest to warte poświęcenia tych jednostek, które byłyby ofiarami takiego rozwiązania? Moim zdaniem nie.


    • 0

    #73
    Serafin

    Serafin

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 1122 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bielsko-Biała

    No tak, ale to już powiedziałem, że jestem przeciw wychowywaniu dzieci w homoseksualnych rodzinach.

     

    PS. Dużo ludzi na FB, z którymi nie chce mi się podejmować dyskusji, pisze, że denerwuje ich w homoseksualistach ich obnoszenie się z tym i twierdzi, że mają robić to po cichu. A przepraszam bardzo, jak wtedy doszłoby do tego, o co przecież walczyli, gdyby zamknęli się w domu i nie chcieli swoich praw? Błąd logiczny w myśleniu.

     

    To se pogadaliśmy o powerbuildingu  :-P


    • 0

    #74
    Yahilles

    Yahilles

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2073 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań
    • Staż [mies.]: 40+

    Popieram candreecka.

    Też podchodzę do tego z luzem. Uważam, że o to chodzi w wolności, że każdy może kochać kogo chce i być z kim chce, tak samo jak kiedyś w tzw. "normalnych czasach" rodzice wybierali swoim dzieciom przyszłych małżonków - to niby było dobre dla ludzi?
    Obrzydza mnie pojęcie gejowskiego seksu tak samo zresztą jak nie jarają mnie lesbijki (w przeciwieństwie do większości facetów - w tym tych, co najgłośniej krzyczą, że homoseksualizm jest nienaturalny), ale tak samo obrzydzają mnie otyli ludzie a nie zamierzam protestować, żeby mieli zakaz chodzenia za rękę, całowania się w miejscach publicznych i brania ślubów. Dopóki ktoś przestrzega jakichśtam zasad przyzwoitości to nie zamierzam się czepiać - szczerze mówiąc to mniej by mi przeszkadzało jak koleś kolesiowi da buziaka niż jak muszę stać w tramwaju, a obok na siedzeniu siedzi Seba, na kolanach ma Karynę i pożerają się, jakby myśleli, że są sami w zamkniętym pomieszczeniu a nie w komunikacji miejskiej. Różnego rodzaju "kolesie w rurkach" i wymoczki, czyli po prostu goście zachowujący się, dajmy na to, przeciwnie do ustalonego etosu twardziela też raczej wzbudzają u mnie śmiech czy pogardę (przykładowo, użalanie się nad sobą wielu ludzi), ale ja właśnie tak odbieram "wolność, za jaką walczyli nasi dziadkowie" - że ludzie są wolni i nikt im nie mówi, na kogo mają głosować, jak mają się ubierać, kogo mają kochać i jak mają myśleć. I znam gości, którzy nie są homo, a zachowują się po prostu jak dupy. I dziewczyny często na to lecą!


    A to, że jakaś część ludzi ma skłonności do pajacowania i darcia mordy w celu ogłoszenia możliwie jak największej liczbie ludzi o tym jacy to oni nie są inni - czy to ekshibicjoniści, punki, feministki, anarchiści drący japę o zlikwidowaniu systemu czy różnego rodzaju neonaziści. Choćby wszelkiego rodzaju "prawdziwi patrioci" srali kamieniami to tacy ludzie byli i będą. Zresztą spójrzcie, jak działają media... szokowanie, oburzanie i tego typu rzeczy są na porządku dziennym. Madonna obrażała uczucia katolików, potem jej czas minął i wszystko dalej biegnie swoim torem. Teraz jest wielka burza, wkrótce minie i wiecie jaki będzie efekt tego wszystkiego? Homoseksualiści będą zawierać małżeństwa w USA!

    11539666_10204966538625355_3296339942262

    Prosta sprawa : dwóch kumpli pójdzie po większy kredyt w banku z racji większych zarobków niż jeden z tych kumpli + jego dziewczyna/żona. Potworzy się mnóstwo par homoseksualnych na zawołanie, zawarcie związku małżeństwa ze stopy cywilnej, zaciąganie kredytów i rozwodzik. Nie ma nic prostszego. Nigdy ze sobą nie spali, mają dziewczyny, nie są homosiami... taki hochsztaplerski myk.


    Nie rozumiem, a w przypadku heteroseksualistów takie oszustwa dlaczego miałyby nie działać? Sztuczne małżeństwo gościa z bogatą koleżanką, żeby móc wziąć kredyt?
    • 0

    #75
    antek098

    antek098

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2061 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    poszła gruba rozkmina chłopaki, to lubię! :-)

    zaliczyłem 14h w robocie, gdzie też dźwigam, poszedł bym jeszcze na trening, ale trollownia tylko do 22:30, więc amba... 
    to nic jutro nadrobię.

    aha raportuję: ważę 101kg... jakiś pomysł na dobijanie kcal? potrafię wciągnąć słoik masła orzechowego, 8 lodów, domowe obiadki, obszerne śniadania na poziomie 8-9 jaj...kcal jest grubo - możecie mi wierzyć na słowo i bardzo powolutku to idzie :D poniekąd dobrze, ale energię mam do dźwigania i targania klamotów nie tylko na siłowni... dziś np przeniosłem 2 sejfy o wadze 100kg piętro 5 xD oczywiście po kolei... drugiego w zębach bym nie utrzymał, nie ma szans %) 


    • 0

    #76
    SeiteN

    SeiteN

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3112 postów
  • Wiek: 20
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 11+SW

    Kielona oleju ;)


    • 0

    #77
    antek098

    antek098

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2061 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    Kielona oleju ;)

    ześ dopierdzielił teraz jak nastoletni dżihadysta granatnikiem

     


    • 1

    #78
    K4ZUYA

    K4ZUYA

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 829 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Olsztyn
    • Staż [mies.]: 64
    Okrutne wyniki 😉 przy tym bdb sylwetka ☺będę zaglądał bo mało jest takich osób, wielkie pozdro
    • 0

    #79
    antek098

    antek098

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2061 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    Okrutne wyniki przy tym bdb sylwetka ☺będę zaglądał bo mało jest takich osób, wielkie pozdro

    spoko, zapraszam :-) ale ze mnie przykładu raczej nie bierz %)
    bo się zalejesz, utyjesz itp 


    • 0

    #80
    Las3k

    Las3k

      wieczna beka z supleboyów xD

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8384 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:DŻUMANDŻI

    Daktyle z masą kajmakową <3 Napisz chociaż jakich makrosów brakuje najbardziej?

    Nie wiem, ja zawsze w drugą stronę kombinuję, bo mi mało objętościowo żarcia.

    Te ciągi pisałeś chyba, że robisz touch & go i tak jest lepiej - czemu?
    Siady też robisz bez przerw na górze?
     


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko