Skocz do zawartości

Zdjęcie

potrzebuję pomocy

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
danieleskubyk

danieleskubyk

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów

Siema,

potrzebuję pomocy w sprawie rozbudowy masy ciała. Moja obecna postura daje wiele do życzenia. Mianowicie chłopak 185 cm wzrostu, ktoś pomyśli fajnie wysoki. No byłoby zajebiście, gdybym ważył minimum 20 kg więcej :D Moja aktualna waga to 57.8 kg... Mam nadzieję, że znajda się tu specjaliści, którzy doradzą mi co jeść, jakie ćwiczenia wykonywać, żeby te minimum 20 kg przytyć. Wiem, że nie będzie łatwo i to nie kwestia miesiąca ale roku, dwóch ciężkiej pracy. Mój problem polega na tym, że mam bardzo szybki metabolizm, niskie odkładanie tłuszczu i praktycznie brak łaknienia. Potrafię zjeść pierwszy posiłek o godzinie 17, ale wiem, że to złe i muszę to zmienić, jeżeli chcę wyglądać jak człowiek a nie słup telefoniczny :D do tego popalam szlugi, co jestem w stanie rzucić, gdyż nie jest to nałogowe, a wiem że też one mogą przyspieszać metabolizm i blokować łaknienie. Aktualnie przyjmuję od 1500 kcal do 2000 kcal na dzień w nieregularnych posiłkach. Potrzebowałbym jakiejś diety na minimum 4000 kcal na dzień i rozpiskę początkowych ćwiczeń. Mam nadzieję, że znajdzie się wśród was ktoś, kto zechce mi pomóc. Bardzo chcę zmienić swój wygląd i nie być już wyśmiewany. Czekam na odpowiedzi, a w między czasie przejrzę sobie tematy z dietami. 5!


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
Prosze pomocy plan ćwiczeń w domu | prosze o pomoc z układaniem , Pomocy, oma , mam pytanko | pomocy!!!!! prosze o informacjie:D:P , pomocy!!! , Potrzebuje pomocy

#2
Freezu

Freezu

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 691 postów
  • Wiek: 21
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:świętokrzyskie
    • Staż [mies.]: 25

    nie rzucaj się od razu na 4000kcal bo się zalejesz tłuszczem - jeśli waga się utrzymuje na 2000kcal to dodaj do tego 500-600kcal i to wystarczy na początek, dopiero jak waga stanie w miejscu dodajesz kolejne kcal
    poza tym mądrze zaplanowany trening, jeśli jesteś osobą początkującą to mozesz skorzystać z gotowych planów np od Sebastiana Kota (znajdziesz wszystko na youtube)

    przede wszystkim przy budowaniu masy zwracaj uwagę w diecie na białko - absolutne minimum to 1,6g białka na kg masy ciała

     

    *rzecz jasna nie namawiam do jedzenia samych słodkości i mcdonalda, ale jeśli są problemy z przejedzeniem kcal to warto to trochę inaczej zbilansować, więc parę porad ode mnie

     

    -staraj się jeść regularnie,

    -jedz tyle posiłków ile Ci wygodnie,

    -zwiększ podaż kalorii w płynie (szejki, napoje, jogurty, kefiry, mleko, soki),

    -warto przemyśleć zakup gainera lub/i białka w prochu,

    -jedz to co lubisz,

    -jedz desery po posiłku


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko