Skocz do zawartości

Zdjęcie

Porównanie starszych i nowszych mistrzów.

* * * * * 1 głosów porownanie starszych nowszych mistrzow

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
seth®

seth®

    House M.D.

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5365 postów
  • Wiek: 6
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:London
    • Staż [mies.]: brak
    3.jpg
    Sergio Oliva(1978),Dorian Yates(1993),Arnold Schwarzenneger(1973),Ronnie Coleman (2001)

    Tu widać w jakim kierunku zmierza kulturystyka. Z jednej strony niewiarygodna masa Doriana i Ronniego , z drugej waska talia Sergio i piekna V, mięśnie brzucha Arniego i separacja mięśni ud.

    4.jpg
    Dorian Yates(1995?), Arnold Schwarzenegger (1975), Ronnie Coleman (1999), Franco Columbu (1975), Sergio Oliva (1981?)

    Franco w tej scenie pokazuje swoja najlepszą partię.Dorian i Colema ukazują zdumiewająca masę i gęstość mięśni. I znowu Arnold smiało może konkurować swoją łydką, a Franco?... pomimo miejszego wzrostu porównajcie jego ramiona do ramion Colemana.
    1.jpg
    Lee Priest (2000?), Larry Scott (1965)

    Najlepsze ramiona wszechczasów (ok 50 cm) niewielkich wzrostem zawodników(Lee -165, Larry - 170)

    6.jpg
    Lee Haney (1991), Dorian Yates(1993)

    Tu mamy poównanie Lee i doriana, wczsie gdy jeden kończył kariere a drugi zaczynał. Przy tym samym wzroście i wadze Doriana ok. 10 kg większej..... zaczyna sie moda na zwiękaszanie masy zawodników.

    12.jpg
    Sergio Oliva (1972), Ronnie Coleman (2001)
    Tu mamy porównanie pomiędzy Sergio i Ronim.Co wywiera najwieksze wrazenie to chyba ramię Sergio, którego Ronni nigdy nie będzie miał.Pomiom to dwa wielke chłopy :)
    2.jpg
    Dorian Yates (1995), Ronnie Coleman (2001), Arnold Schwarzenegger (1974)

    Jedyna część ciała gdzie kulturyści mogli zrobić znaczny postęp w ciagu 30 lat.
    Plecy Doriana wydają sie załamywać,Roni pogłębia jeszcze te wrażenie, co dziwne Arnold zbytnio od nich nie odstaje, pomimo,że zawsze mówił, ze to jego najsłabsza partia.

    5.jpg
    Lee Haney (1991), Ronnie Coleman (2003)
    Czy Lee odstaje od roniego pomimo 20 kilogramowej różnicy w masie?
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    .::PITER::.

    .::PITER::.

      nie klnij bo bedzie ban %)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2492 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    roland3.jpg
    roland5.jpg mpre0345.jpg
    tutaj troszke z innej beczki...roznica chyba widoczna %)

    Załączone miniaturki

    • roland6.jpg
    • roland6.jpg

    • 0

    #3
    seth®

    seth®

      House M.D.

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5365 postów
  • Wiek: 6
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:London
    • Staż [mies.]: brak
    Różnice tak , ale w masie.Separacja i definicja to juz sprawa dyskusyjna.
    Nie mówie,że sylwetki obecnych mistrzów mi sie nie podobają(mniej lub bardziej) ale jedno co mnie drażni to ich wywalone/rozdymane brzuchy.

    Btw: piter co mi tu dopiszujesz posty do jeszcze nie opublikowanych tematów? %)
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko