Skocz do zawartości

Zdjęcie

Poprosze o pomoc.

- - - - - sustanon axio labs iniekcja stezenie poprosze pomoc

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
deren

deren

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 6 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdynia
    Witam mam nadzieje ze znajdzie sie odpowiedz na moje pytanie.
    Kupiłem "sustaplex axio labs 325mg" i czy to normalne ze po kazdej iniekcji. Puchnie mi bark,boli , lekko ciepla i czerwona reka sie robi. Czy to wina tego stężenia? czy zla iniekcja ?
    Z góry dziękuje za pomoc. ;) ;)
    • 0

    #2
    Electrohunter

    Electrohunter

      Ryjówkarz Kokardo-Aksamitny

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 18027 postów
  • Wiek: 44
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Czarnobyl
    • Staż [mies.]:
    Duża zawartość alkoholu... Przy takim stężeniu to częste objawy.
    • 0

    #3
    deren

    deren

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 6 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdynia
    Ale to sie rozejdzie i nic nie bedzie ??
    • 0

    #4
    deren

    deren

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 6 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdynia

    Ale to sie rozejdzie i nic nie bedzie ??

    Najbardziej sie wlasnie obawiam o to bo coraz bardziej sie zaczerwienia i schodzi z barka na triceps przy czym triceps robi sie jakis spuchniety a na drugiej rece rzezba troche zenadnie to wyglada :P
    • 0

    #5
    naja

    naja

      NAJA KFD

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5212 postów
  • Wiek: 40
    • Płeć:Mężczyzna
    Takie steżenia niestety czesto skutkuja wlasnie takimi objawami. Nie bez powodu sa to preparaty dla bardziej zaawansowanych w tej dziedzinie. Nic Ci nie bedzie, opuchlizna zejdzie. Ja powiem Ci ze miewalem gorsze sytuacje ;)
    • 0

    #6
    deren

    deren

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 6 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdynia

    Takie steżenia niestety czesto skutkuja wlasnie takimi objawami. Nie bez powodu sa to preparaty dla bardziej zaawansowanych w tej dziedzinie. Nic Ci nie bedzie, opuchlizna zejdzie. Ja powiem Ci ze miewalem gorsze sytuacje :-P

    No to jade dalej :P a jakie są objawy Żle zrobionego zastrzyku ?
    • 0

    #7
    Electrohunter

    Electrohunter

      Ryjówkarz Kokardo-Aksamitny

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 18027 postów
  • Wiek: 44
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Czarnobyl
    • Staż [mies.]:
    Mogą być podobne, ale ja stawiam na towar...
    • 0

    #8
    deren

    deren

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 6 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdynia

    Mogą być podobne, ale ja stawiam na towar...

    Czyli moge miec podróbe jakas ? bo to wogole nie jest gęste a z tego co wiem sustanol jest gęsty
    • 0

    #9
    deren

    deren

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 6 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdynia
    Chociaż szczerze wątpię ze już by były podróby jak to nie dawno wyszło
    • 0

    #10
    Kreaxxx

    Kreaxxx

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 17 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 40
    Ja mam ta suste a iniekcje ida w posladki i jest ok,troche czasem szczypie podczas i pozniej przez wda dni czuje to po czym schodzi ale nie jest to jakis straszliwy bol.Moze zmiem miejsce iniekcji na posladki i zobacz czy dzieje sie to samo i wtedy bedziesz mial odpowiedz czego to wina.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko