Skocz do zawartości

Zdjęcie

Poprawiona dieta

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
czajniczek

czajniczek

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 141 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12
    Zapotrzebowanie na kcal, białko, węglowodany i tłuszcze obliczone na podstawie tej strony:
    http://sojowyserwis.pl/kalkulatory/bmr


    Proszę o info czy jest w miarę okej - wiem, że brakuje trochę węglowodanów i kalorii, ale do tej pory jak się okazało to moja dieta miała poniżej 2000 kcal więc stopniowo będę ją modyfikować.

    1. posilek (7.00)
    jajecznica (2 jajka): waga - 120 g, energia - 167 kcal, białko - 15 g, węglowodany - 1 g, tłuszcz - 12 g
    masło (2 łyżeczki): waga - 10 g, energia - 75 kcal, białko - 0 g, węglowodany - 0 g, tłuszcz - 8 g
    chleb razowy (2 kromki): waga - 70 g, energia - 149 kcal, białko - 4 g, węglowodany - 36 g, tłuszcz - 1 g
    sok (1 szklanka): waga - 240 g, energia - 240 kcal, białko - 0 g, węglowodany - 26 g, tłuszcz - 8 g
    SUMA: ENERGIA - 631 kcal, BIAŁKO - 19 g, WĘGLOWODANY - 63 g, TŁUSZCZ - 29 g

    2. posilek (10.00)
    salami (6 plastrów): waga - 36 g, energia - 144 kcal, białko - 6 g, węglowodany - 0 g, tłuszcz - 12 g
    chleb razowy (2 kromki): waga - 70 g, energia - 149 kcal, białko - 4 g, węglowodany - 36 g, tłuszcz - 1 g
    SUMA: ENERGIA - 293 kcal, BIAŁKO - 10 g, WĘGLOWODANY - 36 g, TŁUSZCZ - 13 g

    3. posilek (12.00)
    szynka z kurczaka (2 plastry): waga - 30 g, energia - 37 kcal, białko - 5 g, węglowodany - 0 g, tłuszcz - 2 g
    chleb razowy (2 kromki): waga - 70 g, energia - 149 kcal, białko - 4 g, węglowodany - 36 g, tłuszcz - 1 g
    SUMA: ENERGIA - 186 kcal, BIAŁKO - 9 g, WĘGLOWODANY - 36 g, TŁUSZCZ - 3 g

    4. posilek (14.00)
    odżywka białkowa: waga - 29 g, energia - 110 kcal, białko - 24 g, węglowodany - 3 g, tłuszcz - 1 g
    SUMA: ENERGIA - 110 kcal, BIAŁKO - 24 g, WĘGLOWODANY - 3 g, TŁUSZCZ - 1 g ENERGIA - 186 kcal, BIAŁKO - 9 g, WĘGLOWODANY - 36 g, TŁUSZCZ - 3 g

    5. posilek (17.00 - przed treningiem)
    schabowy (1 kotlet): waga - 140 g, energia - 494 kcal, białko - 27 g, węglowodany - 22 g, tłuszcz - 34 g
    ziemniaki gotowane (4 ziemniaki): waga - 340 g, energia - 262 kcal, białko - 6 g, węglowodany - 62 g, tłuszcz - 0 g
    SUMA: ENERGIA - 756 kcal, BIAŁKO - 33 g, WĘGLOWODANY - 84 g, TŁUSZCZ - 34 g

    6. posilek (21.00)
    mleko 2% (1 szklanka): waga - 230 g, energia - 117 kcal, białko - 8 g, węglowodany - 11 g, tłuszcz - 5 g
    gainer: waga - 65 g, energia - 260 kcal, białko - 13 g, węglowodany - 42 g, tłuszcz - 6 g
    banan: waga - 120 g, energia - 114 kcal, białko - 1 g, węglowodany - 28 g, tłuszcz - 0 g
    SUMA: ENERGIA - 491 kcal, BIAŁKO - 22 g, WĘGLOWODANY - 81 g, TŁUSZCZ - 11 g

    SUMA CAŁKOWITA: ENERGIA - 2467 kcal, BIAŁKO - 117 g, WĘGLOWODANY - 303 g, TŁUSZCZ - 91 g
    ZAPOTRZEBOWANIE: ENERGIA - 2665 kcal, BIAŁKO - 100 g, WĘGLOWODANY - 366 g, TŁUSZCZ - 89 g


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Damian14255

    Damian14255

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1889 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa
    Całość do wymiany.
    • 0

    #3
    czajniczek

    czajniczek

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 141 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12
    To może tak, ale teraz mam za mało kcal i węglowodanów? :(

    1. posilek (7.00)
    jajecznica (2 jajka): waga - 120 g, energia - 167 kcal, białko - 15 g, węglowodany - 1 g, tłuszcz - 12 g
    masło (2 łyżeczki): waga - 10 g, energia - 75 kcal, białko - 0 g, węglowodany - 0 g, tłuszcz - 8 g
    chleb razowy (2 kromki): waga - 70 g, energia - 149 kcal, białko - 4 g, węglowodany - 36 g, tłuszcz - 1 g
    sok (1 szklanka): waga - 240 g, energia - 240 kcal, białko - 0 g, węglowodany - 26 g, tłuszcz - 8 g
    SUMA: ENERGIA - 631 kcal, BIAŁKO - 19 g, WĘGLOWODANY - 63 g, TŁUSZCZ - 29 g

    2. posilek (11.00)
    salami (6 plastrów): waga - 36 g, energia - 144 kcal, białko - 6 g, węglowodany - 0 g, tłuszcz - 12 g
    chleb razowy (2 kromki): waga - 70 g, energia - 149 kcal, białko - 4 g, węglowodany - 36 g, tłuszcz - 1 g
    SUMA: ENERGIA - 293 kcal, BIAŁKO - 10 g, WĘGLOWODANY - 36 g, TŁUSZCZ - 13 g

    3. posilek (14.00)
    szynka z kurczaka (2 plastry): waga - 30 g, energia - 37 kcal, białko - 5 g, węglowodany - 0 g, tłuszcz - 2 g
    chleb razowy (2 kromki): waga - 70 g, energia - 149 kcal, białko - 4 g, węglowodany - 36 g, tłuszcz - 1 g
    SUMA: ENERGIA - 186 kcal, BIAŁKO - 9 g, WĘGLOWODANY - 36 g, TŁUSZCZ - 3 g

    4. posilek (17.00 - przed treningiem)
    smażony filet z kurczaka bez panierki (1 filet): waga - 140 g, energia - 335 kcal, białko - 34 g, węglowodany - 0 g, tłuszcz - 22 g
    gotowany ryż biały (1 paczka): waga - 125 g, energia - 141 kcal, białko - 3 g, węglowodany - 31 g, tłuszcz - 0 g
    SUMA: ENERGIA - 476 kcal, BIAŁKO - 37 g, WĘGLOWODANY - 31 g, TŁUSZCZ - 22 g

    5. posilek (21.00)
    mleko 2% (1 szklanka): waga - 230 g, energia - 117 kcal, białko - 8 g, węglowodany - 11 g, tłuszcz - 5 g
    gainer: waga - 65 g, energia - 260 kcal, białko - 13 g, węglowodany - 42 g, tłuszcz - 6 g
    banan: waga - 120 g, energia - 114 kcal, białko - 1 g, węglowodany - 28 g, tłuszcz - 0 g
    SUMA: ENERGIA - 491 kcal, BIAŁKO - 22 g, WĘGLOWODANY - 81 g, TŁUSZCZ - 11 g

    SUMA CAŁKOWITA: ENERGIA - 2077 kcal, BIAŁKO - 97 g, WĘGLOWODANY - 247 g, TŁUSZCZ - 78 g
    ZAPOTRZEBOWANIE: ENERGIA - 2665 kcal, BIAŁKO - 100 g, WĘGLOWODANY - 366 g, TŁUSZCZ - 89 g
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko