Skocz do zawartości

Zdjęcie

Poprawa wyników

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
xxjudokaxx

xxjudokaxx

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 55 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    • Staż [mies.]: 15~~
    Witam serdecznie :)

    Chodzę od roku na siłownie, ćwiczę splitem. Mam dokładnie rok na poprawienie moich wyników w:

    -podciąganiu wąsko nachwytem ( robię 12 - mam robić >20 )

    -bieg na 1km ( jak tu zwiększyć szybkość?? Biegać po 1km dziennie czy więcej czy w jaki sposób mam trenować?)

    -pływanie na basenie 50 m ( tutaj po prostu zapiszę się na basen i będę pływał tą długość na maxa)


    Dodatkowe pytanie:

    Czy mam przestać trening na masę ? Gdyż moim zdaniem dodatkowe kg przeszkadzają mi w osiągnięciu tych celów.
    Czy zmienić jakoś mój plan na plecy ( np. podciągać się wąsko nachwytem co 2 dni?)
    Czy jeżeli chce zmniejszyć czas w którym przebiegam 1 km powinienem zacząć trening od biegu na dłuższe dystanse? czy załóżmy co 2 dni biegać tylko 1km ale najszybciej???


    Proszę o pomoc, jest to dla mnie bardzo ważne gdyż chcę dostać się do pewnej uczelni gdzie w rekrutacji uwzględnione są te konkurencje.


    Pozdrawiam :))

    Edytowany przez xxjudokaxx, 26 grudzień 2011 - 11:47 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    qesto

    qesto

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 989 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Dąbrowa Górnicza
    • Staż [mies.]: 2012
    Poczytaj o treningu AMSTRONGA :)
    Hmm sproboj interwaly jesli juz troche biegasz i masz kondycje :)
    • 0

    #3
    johny98

    johny98

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 289 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    Domyślam się że ta uczelnia to WSOWL? :) też mam zamiar się tam dostać, ale podobno jest b.ciężko. W każdym razie mam jeszcze dużo czasu.
    Co do biegania zgadzam się z kolegą wyżej, interwały są dobrym pomysłem
    Jeśli chodzi o podciąganie, to nie ma planu który przyniesie jakieś cudowne efekty. Najlepiej rób 3-5 serii, każda po max. ilość powtórzeń. Z czasem możesz podczepić do paska obciążenie. Daj znać na co się zdecydowałeś, i jakie są postępy, bo za jakiś czas też będę musiał poprawić wyniki w tych konkurencjach :P
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko