Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pompki w podporze tyłem - "odwrotne pompki"

- - - - - trening tricepsa pompki podporze tylem odwrotne

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
BOSSY

BOSSY

    Bóg spamu ;)

  • Aktywny użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 19845 postów
  • Płeć:Mężczyzna

*
POPULARNY

Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: trójgłowy ramienia
Mięśnie pomocnicze: łokciowy, naramienny akton przedni, piersiowy większy, piersiowy mniejszy, najszerszy grzbietu, dźwigacz łopatki, równoległoboczny
Stabilizatory: czworoboczny cześć dolna, dwugłowy ramienia

Dodany obrazek

Wykonanie: Postaw równolegle dwie ławeczki poziome, w takiej odległości od siebie, abyś mógł na jednej oprzeć się piętami, a na drugiej umieścić dłonie skierowane w stronę tułowia. Kiedy znajdziesz się "w powietrzu" wykonaj między nimi pompkę, uginając przedramiona w łokciach. Podczas tego ruchu tułów wędruje poniżej płaszczyzny ławeczek. W tym samym czasie weź wdech. Następnie przez prostowanie przedramion powróć do ułożenia początkowego, jednocześnie robiąc wydech. Łokcie podczas całego ćwiczenia powinny znajdować się blisko tułowia.

Uwagi: Jest to bardzo dobre ćwiczenie stosowane najczęściej na końcu treningu w celu dopompowania tricepsów. Ważną rolę odgrywa odpowiednia technika i pozycja jaką się wybiera. Należy pamiętać o płynnym oddechu. Przedramiona prostuje się do samego końca, w celu lepszego napięcia mięśni. Można stosować dodatkowe obciążenie kładąc się na udach np. "talerz". Ważne jest, aby dobierać odpowiednio wysokie ławki tak, by podczas ruchów nie dotykać podłoża.

Dodany obrazek



Dodany obrazek


Dodany obrazek
Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek
  • 6

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko