Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pompki

- - - - - pompki

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Mati0st

Mati0st

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 143 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:UK
    • Staż [mies.]: 17
    Witam!

    Mam pytanie. Cwicze obecnie na mase ale moim celem jest rzezba ale za jakies pol roku zmienie na rzezbe bo teraz mi poradzil kolega zebym pierw na mase pocwiczyl bo nie mam za bardzo z czego rzezbic. I moje pytanie jest odnosnie tego czy mogl bym robic to co robie na silowni ale dodatkowo w domu rano albo przed snem jakies 100 pompek na klate? ma to jakis sens??

    Dzieki z gory

    Edytowany przez Mati0st, 20 sierpień 2008 - 22:07 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    dawidek13

    dawidek13

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1100 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Oława
    • Staż [mies.]: 50
    tak po mojemu to nie ma...

    najpierw sie masuj, wiec celem jest masa - trzymaj diete, trenuj i gites %)

    bedziesz mial z czego rzezbic to zmienisz diete, trening i tyle
    • 0

    #3
    luda1992

    luda1992

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 177 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:się biorą dzieci?
    • Staż [mies.]: 10
    Hohoh.. ja mam w planach masowac sie kilka lat :P... mniejsza z tym


    Mozesz robic, ale to nie ma sensu...chyba ze lubisz %) 100 pompek to taki lajcik

    Edytowany przez luda1992, 20 sierpień 2008 - 22:16 .

    • 0

    #4
    Mati0st

    Mati0st

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 143 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:UK
    • Staż [mies.]: 17
    bo kuzyn mi doradzil ze jak cos to zebym sprubowal i robil pompki codziennie napewno cos to da. Wiec mowisz ze to nie ma sensu tak? Tzn bo ja chcial bym w ogole robic te pompki na sama klate.

    Edytowany przez Mati0st, 20 sierpień 2008 - 22:17 .

    • 0

    #5
    dawidek13

    dawidek13

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1100 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Oława
    • Staż [mies.]: 50
    klatka i triceps tez sie musza regenerowac... codzienne pompki beda im tylko przeszkadzac...
    • 0

    #6
    Mati0st

    Mati0st

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 143 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:UK
    • Staż [mies.]: 17
    Ok to najwyzej sobie daruje te pompki :P
    • 0

    #7
    luda1992

    luda1992

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 177 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:się biorą dzieci?
    • Staż [mies.]: 10
    Jakbys nie mial dostepu do silowni to bylyby dobre. Ta!! Daruj sobie %)
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników