Skocz do zawartości

Zdjęcie

pomozcie mi w dobraniu diety i supli

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
MowiaMiCzolg

MowiaMiCzolg

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów
  • Wiek: 21
    • Płeć:Mężczyzna

    dokladnie chodzi o to ze chcialbym byc poprostu duzy. duzy w miesnie a nie w tluszcz jak widac po mnie. Nie jestem zwyklym grubasem bo miesnie tez sa , w porównaniu do innych przy moim wroscie i wadze ktorych znam. Cwicze 5x tygodniowo, mam w domu atlas, hantle, sztange i gryf. Jezdzilem sporo teraz w wakacje na rowerze ale zaczela sie szkola i na rower czasu juz nie ma. Chodze do klasy wojskowej i jezdze na obozy zawody itp. aktualnie mam 180 cm i 92 kg schudlem w ciagu 2 tygodni 7kg ostatnio, ale zamierzam miec okolo 95 kg tyle zeby bylo widac ladnie rzezbe , wiecie oco chodzi. Prosze o doradzenie ile jesc i co ile kalorii dziennie oraz jakie suplementy kupic. najlepiej zeby to jakis duzy wydatek nie byl bo mam 17 lat i jeszcze nie zarabiam chyba ze sie gdzies przyrobie troche hajsu,jestem w stanie sie poswiecic, a gdy mowilem o suplach to myslalem o jakis przed treningowkach czy czyms co koledzy doradzali ale wole was o to spytac bo chcialbym to przyspiszyc w jakis stopniu. z gory dziekuje i licze na pomoc o ktora prosze :) 


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
    Wyjście z diety CKD , BCAA + Białko + Glutamina + Kreatyna | Czy dobry zestaw Supli ?? , Ocena i korekta diety. , prosba o pomoc ankieta | wejdzcie i pomozcie:) , Jak dobrac zestawy ćwiczeń | Prośba o pomoc w ulozeniu treningu i dobraniu ćw

    #2
    MowiaMiCzolg

    MowiaMiCzolg

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 2 postów
  • Wiek: 21
    • Płeć:Mężczyzna

    dodam jutro zdj bo dzis nie jestem w stanie 


    • 0

    #3
    BattleTested

    BattleTested

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 663 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Seattle
    • Staż [mies.]: 24

    Siema ! 

    Tu obliczysz swoje zapotrzebowanie : 

    http://www.kfd.pl/ob...ego-55637.html/

    Rozkład Makro na redukcję (Taki standard) 

    Białko 2,5-2,7 g na kg masy ciała
    Tłuszcz 1,2-1,5 na kg masy ciała 
    Węglowodany pozostałe. 

    Trening wystarczy FBW całe ciało 3x w tygodniu + 2 sesje cardio w Dni Nie Treningowe. 

    Posiłki pełnowartościowe : kasza,ziemniaki,ryż : kurczak, mięso z kurczaka (udka itp) wołowina , wieprzowina : olej , oliwa z oliwek , smalec, orzechy, migdały

    Wszystkie dobre produkty z których sam będziesz gotował i mieścił się w makro zapotrzebowaniu. 

    Co do supli to BCAA jest dobre na redukcję. Zabezpiecza mięśnie przed  katabolizmem i ich paleniu. Bo chcesz zachować masę rozumiem. 

    Czas treningi cardio i wszystko będzie cacy. kalorie obcinasz o 100 przy zastojach wagi. LUB dodajesz cardio do 3-4 sesji po 35-45 min max. 


    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko