Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pomoc w ułożeniu planu FBW dla kobiety

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
azerio

azerio

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 56 postów

Cześć! Piszę w imieniu mojej dziewczyny, która prosi o ułożenie planu treningowego FBW. Ma 164 wzrostu, waży ok. 55 kg, ćwiczy na siłowni ok. 1,5 roku. Dotąd ćwiczyła splitem, który sam ułożyła bez większej wiedzy na ten temat co oczywiście było błędem, więc specjalnych efektów też nie ma, ale można powiedzieć, że jest średniozaawansowana. Teraz chce ćwiczyć FBW, niestety jest zniechęcona, bo praktycznie wszystkie internetowe plany treningowe zawierają przysiady ze sztangą, których ona nie umie poprawnie wykonywać (jeszcze, bo ma zamiar nad tym pracować - potrafi jedynie robić przysiady w szerokim rozkroku z stopami na zewnątrz) i dlatego chciałaby je zamienić jakimś innym ćwiczeniem (np. z przysiadami sumo nie ma problemów). Oprócz tego większość planów FBW zawiera ćwiczenia na górne partie, podczas gdy jej najbardziej zależałoby, zresztą jak każdej kobiecie na pośladkach i brzuchu. Czy można jakoś sensownie zmodyfikować te standardowe plany FBW, żeby maksymalnie pasowały do jej potrzeb i możliwości? Z góry dziękuję za odpowiedzi.


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57600 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120

    To nic trudnego, nogi na początek każdego treningu, ze 2-3 ćwiczenia, reszta w kolejności dalej.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników