Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pomoc przy ułożeniu diety

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
jasqez

jasqez

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 15
    Witam.
    Chciałbym się poradzić odnośnie diety.
    Ćwiczę na siłowni od ponad roku, biegam od dwóch miesięcy 2 razy w tyg. i widać efekty - spadłem ~10kg, chociaż dalej wałczę z boczkami.
    Nie tylko tkanka tłuszczowa została zrzucona, ale i na sile też zaobserwowałem spadek. Do tej pory nie miałem konkretnej diety, po prostu ograniczyłem słodkości, nie podjadam przed snem i staram się jeść systematycznie.
    Dane w profilu.

    Moje spożywanie wygląda tak:
    7:00 pobudka
    8:30 Jogurt naturalny z płatkami kukurydzianymi.
    10:00 Kromką żytnio-razowego chleba z wędliną + ważywo
    11:00 owoc / wafel ryżowy
    12:00 Kromką żytnio-razowego chleba z wędliną + ważywo
    14:00 Kromką żytnio-razowego chleba z wędliną + ważywo
    17:30 DNT Obiad - przeważnie z jakimś mięsem, ziemniakami i ważywami
    20:00 DT Obiad lub jajecznica z 4 jajek
    20:00 DNT Jogurt / owoc jak żołądek się upomni

    Kupiłem teraz kreatynę i białko, które planowałem spożywać z mlekiem o ~7:30 na czczo i o 17.00 w dni treningowe - będzie to jakiś problem?

    Aktualnie mam na celu zrzucenie reszty zalegającego tłuszczu, a zarazem zbudowanie masy mięśniowej... i może się kiedyś dorobię kaloryfera na brzuchu :D Jakieś rady?
    Dodam jeszcze, że pracuje w biurze i jestem przykuty do krzesła przez 8h
    pozdrawiam.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    kopek092

    kopek092

      Szalony Szaleniec

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4368 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: Rośnie
    Proste. Bialeczko jezeli braki w diecie to dodaj wg tych brakow i staraj sie jesc posilki pelnowartosciowe takie ktore dodadza Ci i ww i b i t. Czyli np. ryz,kurczak,oliwa.

    7:00 pobudka
    8:30 Jogurt naturalny z płatkami kukurydzianymi.(tutaj bym zamienil na platki owsiane + jajka + ten jogurt jak lubisz)
    10:00 Kromką żytnio-razowego chleba z wędliną + ważywo (zamienilbym wedline na piers z kury,lub inne miesko,albo twarog lub serek wiejski,albo kanapki z jajkiem po prostu)
    11:00 owoc / wafel ryżowy (tu taka przekaska to moze byc miedzy posilkami choc wafle ryzowe to ww proste,od tego nie schudniesz ;D)
    12:00 Kromką żytnio-razowego chleba z wędliną + ważywo (j/w)
    14:00 Kromką żytnio-razowego chleba z wędliną + ważywo (j/w)
    17:30 DNT Obiad - przeważnie z jakimś mięsem, ziemniakami i ważywami ( dobrze miesko i wegle i wazywka ,dodalbym oliwe)
    20:00 DT Obiad lub jajecznica z 4 jajek (dorzucilbym do jajecznicy np ziemniaki ja dodaje lecz ziemniakow trzeba wiecej zjesc niz ryzu/makaronu)
    20:00 DNT Jogurt / owoc jak żołądek się upomni (jako ostatni posilek przed snem wrzucilbym bialko i tluszczyk czyl np. twarog i oliwa badz serek wiejski i oliwa lub co tam masz).

    Bialko w ostatnim posilku daje energie na regeneracje i rozrost naszych miesni podczas snu wiec to wazne.
    I nie wiem o ktorej masz trening ale pamietaj zeby przed i po jesc dobre posilki nie kanapeczki :).
    • 0

    #3
    jasqez

    jasqez

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 2 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 15

    I nie wiem o ktorej masz trening ale pamietaj zeby przed i po jesc dobre posilki nie kanapeczki :).

    3 treningi pomiędzy 17,30 a 20,00 przeważnie, a po zjadam to co jest na obiad, a nie żadne "kanapeczki" ;)
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników