Jump to content

Photo

Pomoc przy treningu

- - - - -

  • Please log in to reply

#1
uzytkownik_553214

uzytkownik_553214

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 4 posts
witam
prosilbym o porade, cwicze na silowni od dluzszego czasu mozna powiedziec paru lat jednak nierwgularnie z przerwami.chodzi mi glownie o trening na klatke, ktora mi sie najmniej uwidacznia po tym czasie. robie nastepujacy trening: laweczka skos 4 serie, laweczka plaska 4 serie, lawka skos hantlami 4 serie i na koniec 4 serie rozpietek, wszystko robie progresem zwiekszajac ciezar. chodzi mi tez o to czy nie powininem dodac cwiczenia na dolna partie klatki? bowiem zauwazam ze gora jakos sie wykstzalca a dol troche gorzej.druga sprawa czy rzeczywiscie jest tak ze nie powinno przekraczac sie 16 serii lacznie, bo sie przepala klatke czy moge spokojnie dobic jescze kolejnym cwiczeniem do 20 serii? tak samo robie biceps starajac sie nie przekroczyc 9 serii.
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
uzytkownik_127762

uzytkownik_127762

    Natural user

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6329 posts

chodzi mi tez o to czy nie powininem dodac cwiczenia na dolna partie klatki?

A wyciskanie na plasko to na co jak nie na doł? %-)

16 serii to za duzo, tym bardziej 20. Zły pomysł, powinienes sie zmiescic w 12/14max seriach.
  • 0

#3
uzytkownik_553214

uzytkownik_553214

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 4 posts
to co sugerujesz w moim przypadku?nie dodawac zadnego cwiczenai typowego na dol?czy zrobic te 5 cwiczen po 3 serie?
  • 0

#4
uzytkownik_202508

uzytkownik_202508

    Amor patriae nostra lex

  • Mod
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9427 posts
Płaska sztanga 3x
Skos + hantle 3x
poręcze 3x
rozpiętki 3x
starczy.
  • 0

#5
uzytkownik_107654

uzytkownik_107654

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 23 posts
ja polecam stary trening

1. hantle na ławeczce prostej 4x
2. sztanga skos 3x
3. przenoszenie hantli za głowę w leżeniu 3x
4. rozpiętki 3x
  • 0