Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pomoc dla początkującego

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
azuram

azuram

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Witam, nie napisałem wprofilu moich danych więc napisze tutaj

17 lat wzrost 184 waga 70 kg

Mam dużo pytań dotyczących treningu i przy okazji jedzenia

Tak na poczatku to trenowałem jakiś rok temu, lecz była przerwa i chciałbm teraz zacząć na nowo

Sprzęt jaki posiadam w domu to sztanga, obciążenie około 50 kg, hantelki

I tak, czy gdy będę się odżywiał najczęściej mlekiem, chlebem, serem itd. czy wyjdzie mi to na dobre, czy bardziej na złe?

Czy może potrzebuje bardziej złożonej diety?

Co powinienem zrobić aby przytyć na wadzę, gdyż obecnie waże 70 kg, a jem dość dużo, a niestety nic nie tyje, mam szybką przemianę materii, ale czy da się to jakoś przezwyciężyc i jakos przytyc?

Słyszałem od kolegi, że niby dobrze jest ćwiczyć najpierw jedną partie przez miesiąc, a póżniej następna przez miesiąć, czy tak sie opłaca trenowąć? czy jednak powinno się trenować tradycyjnie

Ile dni w tygodniu powinienem trenować?

Czy lepiej żebym trenował codziennie o tej samej porze np. o 17 czy mogę raz o 8 rano a raz o 17?

Czy w czasie wykonywania ćwiczeń powinno się pić wodę niegazowaną pomiędzy seriami?\

Czy jeśli tak ogółem np. raz na tydzień przejadę np. 30 km na rowerze, lub co drugi dzień pogram w piłkę nożna czy kosza, czy to działa jakoś negatywnie na trening?

I ostatnie proszę o jakiś plan dla poczatkującego

Jeżeli przypomną mi się jeszcze jakieś pytania to napisze, bardzo proszę o odpowiedx na pytania wyżej wymienione :)

Pozdrawiam

Edytowany przez azuram, 06 wrzesień 2008 - 21:29 .

  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
~suchoklates

~suchoklates

    shut up and swallow

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12382 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:wwa
    • Staż [mies.]: 60
    I tak, czy gdy będę się odżywiał najczęściej mlekiem, chlebem, serem itd. czy wyjdzie mi to na dobre, czy bardziej na złe?

    Słyszałem od kolegi, że niby dobrze jest ćwiczyć najpierw jedną partie przez miesiąc, a póżniej następna przez miesiąć, czy tak sie opłaca trenowąć? czy jednak powinno się trenować tradycyjnie

    %)%)%) omg kolege wywiez do lasu i zakop

    idz do dzialu dieta tam masz przyklady jak masz sie odzywiac w twoim przypadku dieta na mase
    jak juz poczytasz o jedzeniu ktore jest najwazniejsze to wstap do dzialu trening i poczytaj o ogolnorozwojowce, gdy ja skonczysz wez sobie jakis inny trening rowniez z tego dzialu.
    Mozna jest duzo i nie tyc...bo trzeba jesc wartosciowe posilki.
    Pora wlasciwie nie ma znaczenia...wszystko jest uzaleznione od szkoly/pracy itp
    Na poczatku moze byc trening 3-4 razy w tyg.
    Tak woda jest bardzo wazna , wypijaj z 1.5l na treningu
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko