Jump to content

Photo

Pomoc

- - - - -

  • Please log in to reply

#1
Karol1974

Karol1974

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 posts
Witam mam pytanie mam 18lat waga 78.5 i wzrost 182cm
Mam pytanie chciałbym uzyskać większy biceps i mięśnie żeby było widoczne bo nie są wgl widoczne jestem osoba początkującym z zerowym stażem na siłowni mam pytanie co należy u mnie wykonać mam wjechać na mase robic redukcje czy rekompozycje ? Jak tak to ile czasu mam określona czynność robić dorzucam foty z powodu żeby było łatwiej przeanalizować

Witam mam pytanie mam 18lat waga 78.5 i wzrost 182cm
Mam pytanie chciałbym uzyskać większy biceps i mięśnie żeby było widoczne bo nie są wgl widoczne jestem osoba początkującym z zerowym stażem na siłowni mam pytanie co należy u mnie wykonać mam wjechać na mase robic redukcje czy rekompozycje ? Jak tak to ile czasu mam określona czynność robić dorzucam foty z powodu żeby było łatwiej przeanalizować


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
Opinie i Pomoc - Moje ciało | Oczekuje na opinie i pomoc w sprawie treningu,odzywek i mojego ciała. , Dieta, wyliczenia, posilki - pomoc potrzebna. , Pomoc w zadaniach z potęg , Pomocy w trenignu , PRosze o pomoc czy trening jest dobry na mase | Czy uzyskam mase ?

#2
Gregreg

Gregreg

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 39 posts
  • Płeć:Mężczyzna

Masz dostęp do siłowni czy ćwiczysz w domu?

Jeśli w domu  - to masz jakiś sprzęt?

Jak często możesz trenować?

 

Podaj te informacje, to będzie można coś konkretniejszego podpowiedzieć.

 

Nie szukaj żadnych super treningów na masę, redukcję czy rekompozycję.

Push/Pull, Push/Legs/Pull lub FBW - który dokładnie i jak często to zależy od odpowiedzi na powyższe pytania.

Na początek nieśmiertelne 8-12 powtórzeń - jako całkowicie początkujący na pewno zobaczysz efekty.

Potem można manipulować seriami, powtórzeniami, czasem odpoczynku, kolejnością ćwiczeń żeby trening był na masę, redukcję itp.

Oczywiście nie zapominając o pilnowaniu talerza - przynajmniej w podstawowym zakresie, czyli wiedza ile kalorii dziennie zjadasz..


  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

 Zamknij okienko