Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pomóc w wybraniu odpowiedniego planu

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Kabart

Kabart

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 10 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    Cześć i czołem, chciałbym zacząć bardziej rozwijać swoją siłę i skupić się na progresji, czytałem opisy przypiętych tu polecanych planów, ale nadal nie wiem co powinienem wybrać. Staż treningowy mam ciężki do zliczenia, dlatego zliczę tylko ten, w którym ćwiczenia wykonuję poprawnie i od którego wiem po co tu jestem. Jest to okres od października ubiegłego roku do maja roku bieżącego(przerwa do zeszłego tygodnia z powodu zapalenia ścięgna długiej głowy bicepsa(ból w barku jak sam skurwesyn)). Moje osiągi sprzed kontuzji występowały następująco(nigdy nie próbowałem się w swoich maksach)
    WL: 95x5
    DL: 135-140x5 (zacząłem go robić od grudnia)
    Przysiad: 120x3.

    Doszedłem do tego współdziałając z różnymi planami, na początku bill Star, później góra/dół z nastawieniem na masę. Obecnie jestem na pewnym deficycie kalorycznym z powodu lekkiego zalania się tłuszczem przez okres kontuzji oraz wyjazdów wakacyjnych(maj-sierpien)

    Stąd też moje pytanie - powinienem wejść na starting strength, Texas, czy może jakiś inny korzystniejszy plan na stricte budowanie siły. Nie zależy mi na hipertrofii, może ona być wynikiem ubocznym treningów siłowych i michy, ale jeśli jest coś co przyniesie lepsze efekty niż góra/dół 2x siła 2x hipertrofia, to wolałbym wykorzystać to inaczej. Mam do wykorzystania dowolne 4 dni w tygodniu, może być to jednak również plan 3 dniowy, jeśli zapewni lepsze efekty. Co polecacie w takim wypadku?
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko