Skocz do zawartości

Zdjęcie

Po treningu- jak najlepiej?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
alann78

alann78

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 36 postów
Dopiero dzis pierwszy raz kupilem białko, wiem ze w dzien bez treningu powinno się brać je z rana przed śniadaniem wydaje mi się, ale jak to zrobić po treningu, chodzi mi o to, że tu pisze że po treningu i ok, ale wtedy jestem cholernie głodny i zjadl bym cos, tylko nie wiem czy mozna z białkiem połączyć, czy może jak zjem coś wtedy białko wszamać moge?
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Dareq

Dareq

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 233 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    Masz w ogóle dietę? Białko możesz umieścić w posiłku potreningowym., ale również i w innych.
    • 0

    #3
    alann78

    alann78

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 36 postów
    Dieta taka jakas jest. Jem czesto tzn okolo 3godzin odstepu, nie jadam slodyczy zadnych tylko 1 dzien moge sobie pozwolic. Wiem co to dieta. W miare sie odzywiam. Niedawno bylem tluscioch teraz troszke lepiej wyglądam. \jednak nie jem w kolko tego samego:) \nie jest to moze super ale zawsze cos. pod wiczor albo twarozek albo takie podobne

    Edytowany przez alann78, 25 wrzesień 2008 - 18:47 .

    • 0

    #4
    Dareq

    Dareq

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 233 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    Z czasem to się usystematyzuje, ważne żebyś przestrzegał głównych zasad, jedną z nich jest właśnie, że posiłek ma zawierać pełnowartościowe białko zwierzęce, więc odżywkę możesz dorzucić do któregoś z tych posiłków, które spożywasz co 3h.

    Pozdro.
    • 0

    #5
    alann78

    alann78

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 36 postów
    to np.moge jajka sadzone z bialkiem zjesc tak? na rano np. A jeszcze pytanko z rana jak sie obudze to bialko wypic czy najpierw zjesc co innego, ser, jajka, kanapki?

    Edytowany przez alann78, 25 wrzesień 2008 - 22:27 .

    • 0

    #6
    Dareq

    Dareq

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 233 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    Prochy z rana. Polecam normalne śniadanie. Jajecznica + płatki owsiane, ew inne składniki.
    • 0

    #7
    alann78

    alann78

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 36 postów
    Wielkie dzwieki :) narazka
    • 0

    #8
    alann78

    alann78

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 36 postów
    A to lepiej pic w zimnej wodzie rozrobione czy w cieplej? Oczywiscie chodzi o białko

    Edytowany przez alann78, 26 wrzesień 2008 - 08:14 .

    • 0

    #9
    BOSSY

    BOSSY

      Bóg spamu ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 19845 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    W średnio zimnej %)
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko