Skocz do zawartości

Zdjęcie

Plany do oceny proszę o rady i sugestie.

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
19710128

19710128

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 11 postów

Witam. Oto plan. Ma to być FBW.

Założenia. Spalenie tkanki tłuszczowej w okolicy brzucha najbardziej i uwydatnienie mięśni z naciskiem na biceps - górę. Stąd dwa ćwiczenia na biceps. Treningi były by zamiennie co drugi dzień beż wolnego dnia. Co drugi dzień jak nie ma tego treningu to bieg 3-4 km. Wtedy mógłbym poćwiczyć też biceps chyba, że to za dużo na biceps codziennie.

Do dyspozycji mam hantle 2x15kg narzazie. Zaczynam dopiero i w pierwszym tygodniu planuję zacząć od obciążenia jakieś 8kg. Co tydzień albo co cztery treningi kilogram więcej.

Mam pytania odnośnie przerw pomiędzy seriami i pomiędzy ćwiczeniami. Jakie powinny być? Jak zmienić plan by był optymalny i dawał dobre rezultaty? Coś dodać, zmienić ująć?

Bardzo proszę o wszystkie porady, uwagi. Mam teraz lekką nadwagę. 48 lat, 179 cm, 84 kg i brzuszek piwny. Od 2 miesięcy na diecie.

Ćwiczenia były by wykonywane z takim samym obciążeniem. Może zmienić ilość serii i powtórzeń żeby było optymalnie? Doradźcie coś proszę. Może coś pominąłem, jakieś ćwiczenie to dołożę proszę o propozycje zmienię treningi.

 

Trening A

 

Uda - przysiady z hantlami - 3 x 10

Klatka - wyciskanie hantli leżąc na podłodze - 3 x 10

Plecy - podciąganie hantla w opadzie tułowia (wiosłowanie) - 3 x 10

Barki - wyciskanie hantli siedząc nad głowę (czy stojąc) - 3 x 10

Biceps - uginanie ramion, uchwyt młotkowy, supinacja siedząc (czy stojąc) - 3 x 10

- unoszenie przedramienia w oparciu o udo (czy dać na koniec) - 4 x 10

Triceps - wyciskanie „francuskie” hantla dwurącz, siedząc (czy jednorącz) - 3 x 10

Brzuch - Skłony leżąc na płasko, bez hantli (brzuszki) - 3 x 20

 

Trening B

 

Uda - Przysiady wykroczne z hantlami (noga prawa potem lewa po 10) - 3 x 10

Klatka - wyciskanie hantli leżąc na podłodze - 3 x 10

Plecy/uda - martwy ciąg na prostych nogach hantlami - 3 x 10

Barki - wyciskanie hantli siedząc nad głowę (czy stojąc) - 3 x 10

Biceps - unoszenie przedramion z hantlami siedząc podchwyt (czy stojąc) - 3 x 10

- unoszenie przedramienia w oparciu o udo (czy dać na koniec) - 4 x 10

Triceps - wyciskanie „francuskie” hantli, leżąc - 3 x 10

Brzuch - Skłony boczne z hantlami stojąc (po 10 na strunę) - 3 x 10


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
FastAndFurious

FastAndFurious

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 689 postów
  • Wiek: 43
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 154

    Wszystko jest dobre na poczatek, zeby uczyc sie na wlasnych bledach. Nie ma uniwersalnych planow dobrych dla kazdego, bo kazdy jest inny. Poza tym ludzie z duzym doswiadczeniem tez beda popelniac bledy i je korygowac.Zmienia sie forma, wplyw wieku czy przyzwyczajenie doc wiczen i potzreba nowej stymulacji. Zacznij trening i obserwuj swoj organizm jak reaguje. Program na biezaco modyfikuj wymieniajac nieefektywne dla Ciebie cwiczenia na inne. Wiedza sie przydaje, ale eksperymentowanie na sobie jest konieczne. Najwazniejsza jest motywacja i jak sie przykladasz do treningu.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko