Skocz do zawartości

Zdjęcie

Planowanie treningu aerobowego i siłowni

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Expace

Expace

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 157 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdańsk
    • Staż [mies.]: 80

    Panowie, zdaje sie do was z zaplanowanym treningiem, i zwracam sie do was głownie o ocene. 
    Trening zaczynam od biegu 30 min, następnie rowerek 30 min, nastepnie atlas (5 cwiczen, po 3 serie, po 15 powtórzeń), aeroby - ( A6W, ABS - NA PŁASKI BRZUCH, ABS - NA MIESNIE BRZUCHA), następnie hantelki - (barki 6 cwiczeń na nie, 5 cwiczen na biceps i głownie ręce), brzuszki na ławeczce 4 serie - 1 seria bez obciazenia, 2 z nim, 3 bez niego, oraz 4 znowu z obciazeniem.
    Dodam jeszcze, ze w szkole cwiczne piłke reczną również, jakis wysiłek fizyczny jest. 

    Prosiłbym Panów, o ocene, i czy coś poprzestawiać, pozmieniac :) 
    pozdrawiam  ;)


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Otello

    Otello

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4467 postów
  • Wiek: 46
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12 lat

    Marny ten Twój trening , po pierwsze , że masz kiepską kolejność ( najpierw siłowe ćwiczenia a potem aero ) , jak widać trening siłowy jest marny . Po drugie A6W czy inne ABS- y to krótka droga do kontuzji kręgosłupa i po trzecie na aby mieć płaski brzuch trzeba odpowiednio jeść , to jest fundament w tym sensie .

     

    Profil wypełnij


    • 0

    #3
    czas

    czas

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 654 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań
    • Staż [mies.]: 0

    Panowie, zdaje sie do was z zaplanowanym treningiem, i zwracam sie do was głownie o ocene. 
    Trening zaczynam od biegu 30 min, następnie rowerek 30 min, nastepnie atlas (5 cwiczen, po 3 serie, po 15 powtórzeń), aeroby - ( A6W, ABS - NA PŁASKI BRZUCH, ABS - NA MIESNIE BRZUCHA), następnie hantelki - (barki 6 cwiczeń na nie, 5 cwiczen na biceps i głownie ręce), brzuszki na ławeczce 4 serie - 1 seria bez obciazenia, 2 z nim, 3 bez niego, oraz 4 znowu z obciazeniem.
    Dodam jeszcze, ze w szkole cwiczne piłke reczną również, jakis wysiłek fizyczny jest. 

    Prosiłbym Panów, o ocene, i czy coś poprzestawiać, pozmieniac :) 
    pozdrawiam  ;)

     

    jaki cel treningu? jaki by on nie był zmień ten trening, bo jest to "niewiadomoco". poczytaj podpięte tematy, wybierz coś, ewentualnie zmień co ci nie pasuje, i wróć z propozycją.


    Edytowany przez czas, 09 październik 2013 - 11:48 .

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników