Skocz do zawartości

Zdjęcie

Plan tygodnia Piłkarza

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Astiz1916

Astiz1916

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 60 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań
    • Staż [mies.]: 13
    Siemano.
    Otóż tak chciałbym wam przedstawić mój plan który mocno stosuję od jakiegoś czasu. Moim celem jest uzyskanie bardzo dobrej sylwetki ale i osiągnięciu coraz to lepszej dynamiki i kondycji dzięki siłowni. Jestem piłkarzem i pod tym kątem trenuję. Przedstawię wam jak do tej pory wygląda mój dzień treningowy na siłowni jak i treningowy piłka nożna.
    7:00 - Pobudka
    7:05 - 7:30 - Brzuszki spięcia (1seria 500 powtorzeń, 2x 400, 3x 300)
    7:50 - Płatki Owsiane Górskie + 500 ml mleka 2%
    9:00 - Banan
    10:30 - 3x kanapki z chlebem orkiszowym + pierś z indyka + warzywa
    12:00 - 3x kanapki z chlebem orkiszowym + pierś z indyka + warzywa
    14:00 - Pierś z kurczaka + Ryż z warzywami + herbata z miodem.
    16:00 - Trening
    17:50 - Makaron żytni Durum
    18:30 - Jabłko
    20:00 - Kolacja (najczęściej kanapki jak o 10:30 i 12:00 + jogurt)

    Tak wygląda moja miska. Teraz przedstawię wam jak wygląda mój trening o godzinie 16:00 zarówno na siłowni jak i w okresie biegania.
    Tydzień wygląda tak:
    Poniedziałek - Siłownia
    Wtorek - Bieganie (konkretnie piłka)
    Środa - Siłownia
    Czwartek - bieganie (rozciąganie, bieganie, skoki, przysiady, panowanie nad piłką, podania i różne)
    Piątek - Siłownia
    Sobota - Samo a6w + różne lżejsze ćwiczenia
    Niedziela - Bieganie (intensywne tempo biegu + podciąganie na drążku + brzuch

    - dodam, że codziennie przed treningiem robię a6w obecnie jestem na etapie ostatnim czyli 24 powtórzeniach.

    Teraz siłownia do tej pory rozkład wyglądał tak (poniedziałek klatka,triceps, środa plecy biceps no i piątek barki + nogi) ćwiczenia standardowo powtórzenia 12-10-8 ciężar zwiększamy.

    Teraz napiszę co zaobserwowałem, odkąd stosuję ten trening poprawiła się moja wydolność no i agresja na boisku. Nie jest tak łatwo mnie przepchnąć i czuję się coraz lepiej. Moimi głównymi atutami na boisku jest szybkość, kondycja i zwinność i to chciałbym ciągle polepszać ale przy tym wyglądać coraz mocniej. Coś na wzór najlepiej zbudowanych piłkarzy, którym mięśnie nie przeszkadzają.

    Proszę aby oceniono mój plan, przygodę z siłownią mam już dosyć długą, także żadne plany i ćwiczenia nie są mi obce.

    Czekam na jakieś opinie.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Mędruś

    Mędruś

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 276 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 22
    co do diety to niepotrzebnie wstawiłes :) a jesli liczysz na poprawki to nie ten dział : )
    • 0

    #3
    Van Zan

    Van Zan

      Bad Motherfucker

    • Pomocnik
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8442 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Szczecin
    Jest dział dieta i tam się zapytaj.
    Przy tym planie i diecie przez miesiąc się zajedziesz. Minimum dwa dni wolnego.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko