Skocz do zawartości

Zdjęcie

Plan treningu - początki

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
jones1712

jones1712

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 7

Witam. Mam 15 lat. Mam 178 cm wzrostu i ważę 67 kg. Od niemal 10 miesięcy coś tam sobię ćwiczę codziennie. Mam zrobioną sztangę (20kg), którą robię 2 serie po 20 powtorzeń na klate oraz 40 powtorzen na bica. Robię także codziennie 10 pompek i ćwiczę na ekspanderze. Mam trochę tłuszczu na sobie , który chciałbym spalić. Po takim moim własnym treningu domatorasą jakieś efekty. W porównaniu do samego początku spaliłem całkiem dużo tłuszczu oraz wyrobiłem sobie trochę mięśnie , jednak to za mało :D Jaki trening obrać by możliwie spalić w 2 miesiące te resztki tłuszczu ( na brzuchu, klatce i trochę na biodrach) , oraz wyrobić sobie zarazem te mięśnie.

Proszę Was bardzo o ocenę mojego dotychczasowego treningu oraz możliwe zmiany ,lub gdyby był ktoś tak miły podanie mi jakiegoś planu :D

Pozdrawiam.


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Dran0

Dran0

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3951 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wypizdów Zdrój
    • Staż [mies.]: 1

    Wyszukiwarka ---> Trening domatora 


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników