Skocz do zawartości

Zdjęcie

Plan treningowy w domu dla dziewczyny na redukcję

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
szybki0502

szybki0502

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 6 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 2

    Witam was, piszę o pomoc w ułożeniu planu treningowego dla dziewczyny (17 lat) na redukcję tkanki tłuszczowej (przede wszystkim chodziło jej o uda i pośladki). Z dietą jej pomogłem i wskazówki żywieniowe przygotowałem, co do ćwiczeń wiem że potrzeba dużo aerobów, ćwiczeń cardio. Wygrzebałem trochę tego z internetu, ale i tak chyba będzie mało. Załatwiłem jej skakankę, ma w domu orbitrek, platformę wibrującą (jeśli wgl się do czegoś przyda :D ) i chyba to wszystko. Chciałem jej ułożyć plan 3 dni w tyg. pon, śr, pt żeby skakała na skakance, ćwiczyła na orbitreku, może się uda namówić ją do "spacerowania" po schodach i do tego chciałbym jeszcze dorzucić jakieś cwiczenia w domu bez sprzętu ale nie wiem jakie i proszę was o pomoc, co można jeszcze robić? Chcę jej dorzucić to :
    i chciała to :

    Spoiler

    Podsumowując prosiłbym o dodanie jeszcze jakichś ćwiczeń, pomoc w rozłożeniu ćwiczeń (jest początkująca więc chciałem zacząć od niskiej intensywności i po trochu zwiększać tak do max. 60% tętna maksymalnego) i ile czasu po ile serii robić.

    Ogólnie jest niska i chuda, najgorzej ma z udami, bo wszystko tam się odkłada.

    Waga: 55kg
    Wzrost:  ok. 165 cm


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
    Jaka dieta odpowiednia dla mnie??? | Standardowe pytanie poczatkujacych... , Epo Erytropoetyna | doping dla wytrzymałościowców , Trening w domu , PLAN TRENINNGOWY I DIETA , Plan do sprawdzenia :)



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko