Skocz do zawartości

Zdjęcie

Plan treningowy na masę

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
dani33

dani33

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 20 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Mannheim
    • Staż [mies.]: 15
    to jest moj plan treningowy na mase powiedzcie czy jest za duzo seri czy ok... pozdrawiam

    Poniedzialek: biceps, plecy
    modlitewnik 8/ x6
    wzniosy na przemian 8/ x5
    PLECY
    Ściąganie drążka wyciągu górnego za głowe 8/ x9
    przyciagane klamer wyciagu dolnego 8/ x8
    Sroda: klatka, triceps, brzuch
    KLATKA
    wyciskanie sztangi lezac 8/ x9
    krzyzowanie linek w bramie 8/ x8
    wyciskanie sztangielek 8/ x8
    TRICEPS
    wyciskanie francuskie lezac 8/ x5
    Prostowanie przedramion na wyciągu nachwytem 8/ x5

    Piatek: barki, nogi, brzuch
    wyciskanie sztangi zza glowy 8/ x9
    Podciąganie sztangi do brody8/ x8
    wyciskanie sztangielek 8/ x7
    NOGI
    Wypychanie stopami na maszynie / hack ? maszynie 10/x8

    Edytowany przez dani33, 22 luty 2011 - 18:03 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Mędruś

    Mędruś

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 276 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 22
    popraw ten plan , bo albo nie wiem zabardzo czy klatka do poniedziałku czy przeoczyłęs napisac sroda , pozatym trening zaczynamy od wiekszej parti , a w barkach odpusc jedno wyciskanie , a na nogi zamało , brak podstawowych cwiczen , w klacie zła kolejnosc , na triceps zaduzo jak cwiczysz z klata razem :) bardzoooo przeładowany plan , na klate plecy i nogi ma byc po 12 seri a ty masz 16 i 25 %)

    poczytaj o podstawach bo ty ich nie znasz :P

    Edytowany przez Mędruś, 22 luty 2011 - 18:25 .

    • 0

    #3
    dani33

    dani33

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 20 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Mannheim
    • Staż [mies.]: 15
    w pon. plecy i biceps a w srode klata i triceps.... Mam jeszcze pytanko co dotego planu. Cwicze juz z tym planem ponad miesiac ale dopiero teraz zauwarzylem(i popytalem) ze na silce robie znacznie wiecej seri niz inni. jakie moga byc tego konsekwencje i czy wogole moga byc jakies...? bo mi to nie przeszkadza. wystarcza mi sily na caly trening i nawet przyrosty sa wg mnie optymalne xD a co do treningu: nogi... mialem kontuzje i powoli chcialem zaczac za jakis czas dodaam jeszcze cos... dzieki za wypowiedz
    • 0

    #4
    Mędruś

    Mędruś

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 276 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 22
    co do nog , oki ale warto je cwiczyc chcoiaz by dla proporcji i hormonu ;p
    co do seri to sie mozesz przecwiczyc i wiecej seri nie znaczy lepiej , lepiej rob mniej seri a zwieksz ciezar ( o ile mozesz) i przkładaj sie do techniki , przerwy tez rob 2 minutki :) da ci to o niebo lepsze efekty ;p
    • 0

    #5
    dani33

    dani33

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 20 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Mannheim
    • Staż [mies.]: 15
    ok zmienie to cieki bardo i pozdrawiam
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko