Skocz do zawartości

Zdjęcie

Plan treningowy mięśni brzucha(6-pak)

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Zajac1995

Zajac1995

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 4 postów

Hej,

 

Ostatnio złapałem ,,zajawke" żeby trenować brzuch(chciałbym zrobić 6-pak) jednak po martwych ciągach; 3 dni regeneracji to dla mnie stanowczo za mało(potrzeba minimum tygodnia a dodam że łączę martwe ciągi z przysiadami). Chciałbym wiedzieć jak trenować by zrobić 6-pak w jak najkrótszym czasie? Wielkie dzięki jak coś za odpowiedź i też będę starał się udzielać na forum jak zdobędę jakąś wiedzę. Trzymajcie się i liczę na waszą pomoc 


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Damian14255

Damian14255

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPip
  • 1867 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa

    Kółko,planki,planki boczne,wood hoop,pallof press,allahy,hollow body,spacer farmera,deadbug,superman trx,row renegade,trx prone hip flexion czy nawet zwykłe fronty w których mocno pracuje prosty... Wybierz sobie z 3-4 ćwiczenia.Najlepiej by było żebyś robił przynajmniej po jednym ćwiczeniu na prosty,skosy i poprzeczny.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko