Jump to content

Photo

Plan treningowy FBW do oceny

- - - - -

  • Please log in to reply

#1
Pawel-P

Pawel-P

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 38 posts

witam ponownie i czekam na konstruktywna krytyke.

Staz okolo 3 miesiecy, wiek okolo 40 hehe.

Aktualnie lece takim planem:

nogi; przysiady ze sztanga 4x15

klatka; wyciskanie na lawce plaskiej 4x10

plecy; wioslowanie sztanga 4x10

plecy; mc 3x10

barki; wyciskanie sztangielek w pozycji siedzacej 3x10

biceps; uginanie przedramion ze sztangielkami stojac z supinacja 3x10

triceps; odwrotne pompki 3x10

brzuch; spiecia brzucha 3x15

 

ostatnio chcialem ten trening wzbogacic o trening B. Zdaje sobie sprawe, ze czesc cwiczen nie do konca zgadza sie z idea fbw ale mimo wszystko chcialbym przedstawic Wam moj projekt.

 

nogi;prostowanie nog na maszynie siedzac 2x15 a nastepnie dwuglowy; uginanie nog lezac na brzuchu 2x10- zakupilem prase wraz z lawka wiec szkoda by bylo aby jej nie uzywac.

klatka; rozpietki na lawce skos dodatni 2x10 plus wyciskanie sztangielek zlaczonych mlotkowo 2x10

plecy; podciaganie na niskim drazku 4x10- to cwiczenie daje mi mocno popalic- zawsze robie spiecia lopatek na 2sek na ''szczycie'' cwiczenia- kwestia podciagania na drazku (klasyczne) raczej jeszcze przez kilka miesiecy nieosiagalne (aby wlaczyc do treningu)- chociaz jest duza poprawa. Na poczatku max1-2 a dzisiaj to juz jest 8.

barki; szrugsy 3x15

biceps; uginanie przedramion w chwycie mlotkowym stojac

triceps; mysle, ze bedzie to wyciskanie francuskie lezac- niestety nie mam dostepu do poreczy wiec pompki odpadaja- aktualnie caly czas robie odwrotne pompki

brzuch- poki co zostaje przy spieciach m. brzucha 3x15

 

nie robie tego ani na mase ani na rzezbe jedynie moze troche na sile- przyjemnie jest wiedzic, ze po kilku tygodniach przerzucania ciezarow musze zawsze cos dolozyc aby bylo ciezko.

Pozdrawiam


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
tunathefish

tunathefish

    sssss wonrzownike /\/\/\/\/\O~

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2073 posts
  • Wiek: 39
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa

    Rozpiętki Ci ni są do nieczego potrzebne. Maszyny na nogi to lipa, w FBW nie ma na to miejsca. Przerzuć MC do B bo masz zły balans, między A i B.  A masz dużo cięższy ( przysiad + MC + wiosło) niż B (brak ciężkich ćw złożonych na nogi, plecy, barki). 


    • 0

    #3
    Pawel-P

    Pawel-P

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 38 posts

    Wielkie dzieki za uwagi. Masz racje, ze cwiczenia A sa ciezsze- sam to czuje po treningu. W takim ukladzie jak sugerujesz przerzuce MC do B. Cwiczenia na nogi zastapie w takim ukladzie wykrokami ze sztanga a na barki zamiast szrugsow zapodam sobie wyciskanie sztangi sprzed glowy. Co do plecow- jeszcze nie czas (przynajmniej tak czuje) na podciaganie na drazku- chociaz mam nadzieje, ze juz niedlugo wprowadzeje je do regularnego treningu. Przy klatce zrezygnuje z rozpietek.

    Jeszcze raz wielkie dzieki za odpowiedz.

    PS Lubie to forum za spora dawke konkretnych i szybkich odpowiedzi.


    • 0




    0 user(s) are reading this topic

    0 members, 0 guests, 0 anonymous users

     Zamknij okienko