Skocz do zawartości

Zdjęcie

Plan treningowy dla początkującego i porady

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
arczixox

arczixox

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 4 postów

Witam. Mam 15 lat, 182cm wzrostu i waże 60 kg. Z siłownią "znam" się już dość długo bo to prawie rok lecz nadal mam pewne problemy. A mianowicie plan treningowy mam ułożony (trzy dni w tygodniu, 4 serie, powtórzenia robiłem po 12-15 na serie lecz teraz zmieniłem to) co to samych ćwiczeń to w poniedziałek np. wykonuję przysiady, martwy ciąg, wyciskanie sztangielek, wyciskanie żołnierskie, wyciskanie francuskie leżąc, uginanie  przedramion ze sztangą i spięcia brzucha. No więc jak już powiedziałem z siłownią mam jakieś doświadczenia lecz chciałbym przejść powiedzmy na wyższy poziom no i tu pojawia się problem z moją wytrzymałością rąk, brzucha i mieśni pleców jak i wydolności organizmu. Nie wiem też jak ułożyć dietę. Proszę więc o jakąś pomoc z tymi problemami oraz o ułożenie jakiejś diety jeżeli jest to możliwe z góry dziękuje za pomoc.

 

P.S. Słyszałem o ćwiczeniach wzmacniających ręce z kettlebellsem na siłowni mam do tego dostęp więc jeśli ktoś coś wie to moża pisać :)


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
lechita18

lechita18

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPip
  • 1745 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 25

    Rozpisz cały plan treningowy w czytelny sposób.

    http://www.kfd.pl/di...na-mase-4.html/

    Gotowca nikt CI nie ułoży. Jedynie można sprawdzić, to co ułożysz.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników